Pricing lijkt niet echt de buzz in marketing, maar de prijs heeft veel invloed op de winstgevendheid van een bedrijf. Helaas staat pricing bij veel bedrijven nog in de kinderschoenen. Ben je nieuwsgierig naar hoe je pricing aanpakt en wat het … Lees verder
De essentiële digitale en data-competenties voor elke professional
Het is algemeen bekend dat de klantreis digitaliseert! Dit heeft veel invloed op de benodigde kennis en vaardigheden. Moet je kunnen programmeren? Niet noodzakelijk, maar in deze sessie met Bart Meerdink kom je te weten welke vaardigheden wel … Lees verder
WEngage: Expert in kennisintensieve klantcontactoplossingen
WEngage is een nieuwe naam binnen de klantcontactsector, maar zeker geen onbekende. WEngage bundelt immers de krachten sinds het begin van dit jaar van de gespecialiseerde contactcenters Call-IT, IPG & In2com –opererend als … Lees verder
Growth hacking: Inzet van het groeimodel
Deze podcast van Studio Beeckestijn draait helemaal om growth hacking! Bart Meerdink interviewt Tanja Sanders, een zeer actieve professional op het gebied van growth hacking en data driven growth. Met haar bedrijf GrowthHub begeleidt ze bedrijven bij … Lees verder
Ontdek hoe AI en ChatGPT jouw conversieratio kunnen optimaliseren
Betreed de wereld van AI en ChatGPT, een gamechanger die onze branche op zijn kop zet. Leer hoe je AI op een slimme manier kunt gebruiken om je conversieratio te optimaliseren. Tijdens de clinic van Beeckestijn Business School krijg je nieuwe … Lees verder
Haal het maximale uit je cloudplatform dankzij continuous improvement
Al talloze contactcenters hebben de overstap gemaakt naar een cloudplatform. Zij profiteren inmiddels van de voordelen op het gebied van innovatie, schaalbaarheid en efficiëntie. Toch zijn er ook nog veel organisaties die huiverig zijn voor een … Lees verder
Content Guru verbetert spraakkanaal voor optimale klantbeleving
Content Guru, leverancier van cloud contactcenter oplossingen, heeft aangekondigd de nieuwe functies van zijn populaire on-demand video- en file-sharing tool, storm® LINK™, uit te breiden. De nieuwe functies, waaronder het delen van locaties, … Lees verder
Veranderingen op het gebied van Search
De opkomst van AI heeft een grote impact gehad op de wereld van zoekmarketing. Geautomatiseerde campagnes hebben het voor paid search specialisten moeilijker gemaakt om volledige controle te behouden over hun campagnes, kosten en resultaten. … Lees verder
Boost je team: Workforce Engagement Management in het contactcenter
Werken in een contactcenter kan een uitdagende taak zijn. Het beantwoorden van telefoontjes, e-mails en chatgesprekken, het uitvoeren van repetitieve taken, omgaan met klantfrustraties… En dit alles terwijl je een glimlach op je gezicht probeert te … Lees verder
Van waarde toevoegen naar waarde erkennen
In de huidige markt hebben klanten verschillende wensen en voorkeuren, maar ze zijn niet altijd bereid om voor alles waarde aan te hechten ook daadwerkelijk te betalen. Het begrijpen van de toegewezen waarde is daarom van cruciaal belang voor … Lees verder