Elk jaar weer zijn marketeers veel tijd kwijt aan het schrijven van marketingplannen. Of het nu gaat om een klassiek marketingplan, marketing-communicatieplan, social media plan, of een digital marketingplan. Veel komen niet tot uitvoering, … Lees verder
Gratis toegang en demonstraties op de CCW 2019 in Berlijn
Van dinsdag 19 tot en met donderdag 21 februari wordt in Berlijn weer de grootste beurs van Europa georganiseerd voor Contactcenter medewerkers, de CCW 2019, en Content Guru is daarbij aanwezig. Tijdens deze jaarlijks terugkerende beurs … Lees verder
Solliciteren: je moet het maar leren
Solliciteren is net als daten. Je bent met elkaar in contact gekomen en wilt een goede indruk maken tijdens je eerste afspraak(je). Best spannend! Al helemaal als je 13 of 14 jaar oud bent en nog nooit van je leven hebt gesolliciteerd. Om leerlingen … Lees verder
Gratis clinic: Age of Relevance: consumententrends & technologische verandering
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic ‘Age of Relevance: consumententrends & technologische verandering' door Tom de Ruyck op vrijdag 8 februari 2019 van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in … Lees verder
Transavia neemt VANAD Group aan boord
Transavia en VANAD Group hebben een partnership gesloten om samen voor een nog betere customer experience te zorgen voor de Nederlandse markt. Vanaf januari 2019 neemt VANAD Group stapsgewijs het Nederlandse klantcontact van Transavia over, waarvoor … Lees verder
Codelogic behoudt ISO-certificeringen
Sinds 2016 beschikt Codelogic, als één van de weinige callcenter software leveranciers, over de waardevolle ISO 9001 en ISO 27001 certificaten. In december vond een audit plaats, die met succes doorlopen is. Het komend jaar is het bedrijf weer … Lees verder
Hoe ziet in 2019 de innovatieagenda van de Contactcenter Manager eruit?
De druk op bedrijven met klantcontact neemt toe. De kosten voor ‘live’ of persoonlijk klantcontact stijgen omdat de contacten complexer van aard worden. De klant verwacht bovendien een persoonlijke en effectieve dienstverlening: first time fix en … Lees verder
Dè Customer Experience uitdaging voor 2019
Lees je even met mij mee? Immersion, klantgemak, community, personalisatie, AI, knowledge management, customer sentiment analysis, workflow automation, social collaboration and engagement tools, shopbots, experience, full journey engagement. Ga … Lees verder
VANAD gestegen naar #4 in top 15 facilitaire contactcenters Nederland
2018 stond voor VANAD Group in het teken van waardevolle samenwerkingen met onze mensen en partners. Met elkaar en voor elkaar succesvol willen zijn en samen het verschil maken voor eindklanten, heeft zijn vruchten afgeworpen. Onze groei en … Lees verder
VANAD Group neemt softwareontwikkelaar Morphis over
ProcessRunner CX software ideale aanvulling op VANAD Aloha Met de overname breidt klantcontactspecialist VANAD Group de customer experience technologie propositie aanzienlijk uit. Morphis, gevestigd in ’s-Hertogenbosch, is de ontwikkelaar van … Lees verder