Heb jij het je wel eens afgevraagt? Hoe maakt de spraakherkenner het Groot Diktee der nederlandse Taal? Wij waren bij Telecats in ieder geval heel erg nieuwschierig en hebben het dus gewoon maar even getesd met Arjan van Hessen. Één ding is zeker. … Lees verder
KLANT AAN HET WOORD: Zo verhoogt De Persgroep hun klanttevredenheid
BEKIJK DE VIDEO De Persgroep Nederland is een toonaangevende uitgever van 167 nationale, regionale en lokale nieuwsmerken. De afdeling klantenservice houdt zich met name bezig met bezorgklachten en het werven en behouden van abonnees. In 2015 is … Lees verder
Gratis clinic: Hoe krijg je Service Excellence tussen de oren van medewerkers (en managers)?
Beeckestijn nodigt je graag uit voor de clinic 'Service Excellence tussen de oren van medewerkers en managers' door Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan op vrijdagochtend 25 januari 2018 van 09:30 – 11:30 uur bij Beeckestijn … Lees verder
Horen is nog geen luisteren!
Door Evert Vols Zoals ik in mijn eerdere blog schreef, start klantgedrevenheid met klantbewustzijn. Je zelf er van bewust zijn dat je naar je werk komt om iets voor klanten te betekenen en dat er achter elke klacht een klant schuil gaat. Horen wat … Lees verder
WhatsApp: Denken + Durven = Doen
Met het groot en groeiend aantal gebruikers is WhatsApp een interessant en relevant servicekanaal voor organisaties. Toch zijn er nog genoeg hobbels om WhatsApp in te zetten. Redenen genoeg om in onze rondetafelsessie aandacht te besteden aan … Lees verder
Quality Contacts de toekomst in met Steam
Quality Contacts is een full service facilitair contactcenter en behoort tot de middelgrote spelers in de branche. Ze faciliteren inkomende en uitgaande klantcontacten via telefoon en internet voor onder andere Praxis, ZiggoVodafone, Engie en nog … Lees verder
Vertaaltool die de toekomst voorspelt
Niets is zo lastig als het voorspellen van de toekomst. Toch is het iets dat wij mensen continue doen als we met elkaar praten. Een blog van Arjan Van Hessen over real- time spraakherkenning en vertalen. Luisteren Wanneer iemand tot ons spreekt en … Lees verder
Klantcontact DirectPay in goede handen bij VANAD
Capelle aan den IJssel – 11 december 2018 – Direct Pay Services B.V en VANAD Group hebben in elkaar een partner gevonden voor het verder uitbreiden van de customer service. Sinds begin oktober voert VANAD Group de inkomende klantcontacten uit voor … Lees verder
Clinic: How a Single Organizing Idea can change your business for good
How to make your business future proof and position it for a sustainable future Aan de basis van de meest bewonderde bedrijven ligt vaak één kerngedachte, één idee ten grondslag, een ‘single organizing idea’ oftewel een purpose. Deze bedrijven laten … Lees verder
Hoe conversational automation de klantervaring transformeert
In een steeds digitaler wordende wereld verwachten consumenten altijd en overal met bedrijven in contact te kunnen treden. Chat, messenger en whatsapp (en straks wellicht ook voice-gedreven digitale platformen?) worden een steeds belangrijker … Lees verder