Een tweede kans voor een eerste indruk Nog niet zo lang geleden waren aflossingsvrije hypotheken de normaalste zaak van de wereld. ‘Je was gek als je het niet deed,’ aldus een komische Pieter Derks in zijn recente column op Radio 1. Inmiddels is … Lees verder
Van cold calling naar customer engagement
Deze maand werkt Mandy Bouman 5 jaar bij VANAD. Als Sales Support ondersteunt zij onze Customer Success Managers. Zij is altijd aan het netwerken en zoekt overal naar nieuwe connecties. Mandy is een duizendpoot en als er vanuit marketing iets … Lees verder
Spraaktechnologie in klantcontact
((( ON AIR ))) In deze podcast: Erik de Gier interviewt Sander Hesselink van Telecats over de ins en outs van spraaktechnologie bij contact centers. Het gaat van smartspeakers tot AI en weer terug naar praktische tips en tricks voor het hier en … Lees verder
Sprekende en luisterende robots
In de serie de vervangbare mens van EenVandaag TV Robots rukken op. Volgens het World Economic Forum is over tien jaar 52 procent van het werk in handen van programmeerbare machines. Zijn robots onze collega's van de toekomst? Volgens Vanessa … Lees verder
Als we spreken of luisteren en onze hersenactiviteit kunnen ontcijferen en omzetten in spraak, kunnen we horen wat iemand denkt.
Je herkent het wel: iemand zit je aan te kijken en zegt: volgens mij denk jij XX, waarna er een betoog komt waarin wordt verteld waar jij net aan zat te denken. Soms klopt dat, maar vaak ook niet en zat je met je gedachten heel ergens anders. Maar … Lees verder
Clinic: Influencer marketing is here to stay!
De outfits van Anna Nooshin, de bewuste levensstijl van Nina Pierson, de baby avonturen van Monica Geuze en de typetjes van Kaj Gorgels... Deze succesvolle Hollandse creators hebben een plek in ons hart veroverd en veranderen razendsnel de manier … Lees verder
Blokker realiseert trendbreuk in klantcontact
De uitdagingOm de snel veranderende consument bij te kunnen benen op klantcontactgebied, zocht Blokker naar een partner die snelheid, flexibiliteit en verbeteringen biedt. Kunnen bieden wat de klant van vandaag en morgen nodig heeft, vraagt om een … Lees verder
De optimale klantreis breekt dwars door de muren van bedrijfssilo’s heen
Afgelopen december stond zoals elk jaar in het teken van de wervingscampagnes van zorgverzekeraars. Verzekerden werden massaal verleid om de overstap te maken naar een goedkopere, betere, snellere of klantgerichtere verzekeraar. Google advertenties … Lees verder
Je flexpool is een strategische keuze
Veel organisaties zijn op zoek naar de ideale afstemming tussen het werkaanbod en de beschikbare capaciteit om dit aanbod te verwerken. Traditioneel maken organisaties hiervoor gebruik van uitzendbureaus en detacheringsopdrachten om zo flexibel … Lees verder
Klantadviseur aan het woord: Christelle
Christelle van der Meulen werkt al vanaf april 2016 namens SmartCenter bij PWN. PWN is één van de tien drinkwaterbedrijven in Nederland en verzorgt het natuurbeheer en bescherming van drinkwaterbronnen in het Noord Hollandse Duinreservaat en … Lees verder