In deze podcast: Sander was te gast bij het Digital Breakfast op het W@LK-IN CS bij KPN in Amsterdam om de medewerkers op het contact center te informeren over de mogelijkheden en toepassingen van kunstmatige intelligentie en spraaktechnologie in … Lees verder
Gratis clinic: Aan de slag met relevante trends in jouw organisatie
De wereld om ons heen verandert in een razendsnel tempo, een cliché, maar ook een voldongen feit. Voor velen is het een uitdaging om op de hoogte te blijven van trends en deze op een structurele en efficiënte manier toe te passen. Dit terwijl inzicht … Lees verder
Hoe zet je de volgende stap in klantgerichtheid?
Ga in gesprek | 26 maart 2019 Hoe zet je de volgende stap in de klantgerichtheid van je organisatie? Inspiratie, kansen, valkuilen en onverwachte inzichten Schrijf je in voor de Ronde Tafel Klantbeleving is hot! De Net Promoter Score … Lees verder
Feedback vragen: doe het goed of doe het niet!
“Beste webwinkel, mijn klantreis eindigt pas zodra ik het pakketje heb!”. Zo begon ik een tijdje geleden mijn feedback op een vragenlijst van een webwinkel nadat ik een bestelling had geplaatst. Deze webwinkel had het oriëntatieproces en de aankoop, … Lees verder
Het nieuwe leren in contactcenters
Hoe leid je in een aantal maanden 150 medewerkers op voor de klantenservice van Transavia? Niet zomaar medewerkers, maar échte Transavianen die in ieder contact met de klant vriendelijk, bevlogen, verantwoordelijk en daadkrachtig zijn. Jerry Downing, … Lees verder
Doe de klantgedrevenheidstest en krijgt meteen drie tips uit de CX praktijk!
In welke van de vijf fases van klantgedrevenheid zit jouw organisatie? Welke drie tips uit de praktijk gaan je helpen een stap verder te komen dit jaar? Antwoord op deze en andere vragen krijg je in de Nationale Klantgedrevenheid Monitor, uitgevoerd … Lees verder
Learn & Go met retailgoeroe Cor Molenaar
Met het toenemende aantal webshops en groei in online bestedingen is het voor retailers een continue uitdaging om consumenten te boeien, binden en terug te laten komen. Echt contact, een connectie met je klant maken, is essentieel om verschil te … Lees verder
De 4 overwegingen om het juiste communicatie platform te kiezen
Om de juiste keuze te maken tussen locatiegebonden “On-Premise” communicatie systemen of in de “Cloud” of “gehoste” Voice over Internet Protocol systemen geven wij u de vier belangrijkste overwegingen mee. Voice over Internet protocol … Lees verder
De Alliantie thuis bij VANAD
Voor huurders van de Alliantie is het belangrijk dat ze prettig en veilig wonen en 24/7 bij hun woningcorporatie terecht kunnen als dat nodig is. Met het oog op kwaliteit, flexibiliteit en verbetering in klantcontact heeft de Alliantie VANAD als … Lees verder
Cloud grootste groeifactor voor Genesys in 2018
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, maakt bekend dat de wereldwijde cloudverkoop in 2018 met 32% is gestegen ten opzichte van het jaar daarvoor. De groei in cloudomzet geldt … Lees verder