Keuzestress… Contact opnemen met de klantenservice van een organisatie geeft mij tegenwoordig bijna keuzestress. De keuze in het aantal kanalen is reuze: chat, e-mail, Twitter, SMS, Facebook, Snapchat, WhatsApp, LinkedIn en oh ja, natuurlijk ook nog … Lees verder
Bulderend van het lachen verbijt je de pijn
Door Arjen van Ulden Soms heb je een cabaretier nodig om de cruciale weeffouten in onze samenleving aan de kaak te stellen. Vaak met een flinke schop tussen de beentjes maar altijd met een lach, zodat de pijn van de reality check nog enigszins … Lees verder
Hoe maak je impact met klantgerichte campagnes?
Customer centric campagnes Marketeers zijn continu op zoek naar het ultieme campagne idee. Iets waarmee je met kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt en waarmee jouw merk zich kan onderscheiden van de rest. En… waarmee je (potentiele) … Lees verder
Offshoring naar Suriname: een droom voor jouw bedrijf?
Denk je eraan om je klantenservice uit te besteden naar een klantcontactcenter in het buitenland? Of zou je graag aanzienlijk willen besparen op je (personeels)kosten, maar wil je wel je huidige kwaliteit behouden? Dan is offshoring … Lees verder
Service Tomorrow: Hét Service Event van 2019!
Ben jij bij hét service event van 2019? De behoefte aan excellente service wordt groter. Klantgedrag verandert, nieuwe banen vervangen bestaande banen en technologische ontwikkelingen gaan harder dan ooit. Maar gaat alles straks vanzelf? Hebben … Lees verder
Smart Tools Event: Innovatieve Klantcontact Oplossingen
Het continu doorontwikkelen van een betere Customer Experience (CX) tegen lagere kosten is een steeds belangrijker onderwerp. Steeds meer organisaties zullen komend jaar hierin stappen willen maken om klanten (blijvend) aan zich te binden. Gemak … Lees verder
Hoe om te gaan met veranderend klantgedrag
De klant wil steeds sneller, meer en beterWereldwijd hebben consumenten massaal toegang gekregen tot internet en dan verandert er wat. Grote online retailers en platformen hebben het winkelgedrag en het contact met organisaties sterk veranderd. … Lees verder
Gratis clinic: Business for Good: hoe purpose en profit samen komen
Organisaties en hun impact in de markt én maatschappij Hoe laat ik m’n organisatie groeien in een tijd waarin er van vrijwel alles te veel is en nagenoeg elk product en elke dienst een commodity is geworden? Hoe krijg ik de marktaandacht en breng … Lees verder
Samenwerken in tijden van onzekerheid
Alembo over de klantenservice voor Intertoys in tijden van faillissement 12 februari en ik ben net wakker. Zoals gebruikelijk pak ik dan de telefoon: ‘Breaking news alerts van NOS, RTL, Volkskrant en nu.nl. De koppen maken dat ik klaarwakker ben. … Lees verder
Zadel de beller niet op met wachttijden tijdens pieken
Aloha, aanbieder van cloudgebaseerde software voor klantcontact, heeft in november Virtual Queue gelanceerd: een slimme oplossing voor afsprakenbureaus en huisartspraktijken die worstelen met een slechte bereikbaarheid tijdens piektijden. Omgaan … Lees verder