Gartner, 's werelds toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau, heeft opnieuw onderzoek gedaan naar 10 Contact Center as a Service aanbieders in West-Europa op basis van criteria als ‘ability to execute’ en ‘completeness of vision’. Content Guru is … Lees verder
Clinic: Digital Marketing naar Digital Business in B2B
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic ‘Digital Marketing naar Digital Business in B2B’ door Hans Molenaar op vrijdagochtend 14 december 2018 van 09.30 - 11.30 uur Beeckestijn in Leusden. De veranderingen op het … Lees verder
Webhelp wint gerenommeerde European Market Leadership Award van Frost & Sullivan
Een sterke focus op ‘agile’ customer experience (CX) oplossingen heeft ervoor gezorgd dat Webhelp in de zeer competitieve Europese markt is blijven groeien. De ontwikkeling van de Webhelp organisatie in de markt voor klantcontact outsourcing is nu … Lees verder
Social listening: een data-walhalla voor marketeers
Wil je als marketeer dat je merk top of mind blijft, dan moet je continu zorgen voor relevante content, campagnes en proposities. Daarvoor moet je exact weten wat er speelt onder je doelgroep. Je gaat daarom ongetwijfeld regelmatig in … Lees verder
Rondetafelsessie WhatsApp
VANAD Group heeft twee Rotterdamse events in het vooruitzicht. Maandag 19 november is de uitreiking van de Rotterdamse Ondernemersprijs waar de CX-organisatie voor genomineerd is. Het ondernemende karakter en 'niet lullen maar poetsen' mentaliteit is … Lees verder
NewCo Communications opent nieuwe kantoren in Valencia
Als gevolg van de voortdurende groei van NewCo Communications, zijn we verheugd de opening van onze nieuwe kantoren in de prachtige stad Valencia in Spanje aan te kondigen. Het nieuwe kantoor in Valencia zal nauw samenwerken met onze huidige … Lees verder
Ontdek alles over growth hacking, influencer marketing en block chain
Ook dit jaar is Beeckestijn Business School weer kennispartner van Digital Marketing in 1 Day op 22 november in 't Spant in Bussum. Al 10 jaar succesvol Tijdens de tiende editie van Digital Marketing in 1 Day staat the next step in digitalisering … Lees verder
Verslag Kennisevent ‘AI en de toekomst van klantcontact’
It’s all about AI! Over twee jaar (!) verloopt circa 85 procent van de contacten tussen bedrijven en hun klanten geautomatiseerd via digitale kanalen, voorspelt Gartner. “De kunst is op het juiste moment in te stappen in nieuwe technologie”, meent … Lees verder
Front-end developer Content Guru – Den Haag
Vacature: Front-end developer “Het stijlvol, mooi en modulair maken van de front-end van het cloud-based communicatie platform “storm” lijkt mij een uitdaging!” Als front-end developer bij Content Guru benut je … Lees verder
Accountmanager Content Guru – Den Haag
Vacature: Accountmanager Wil jij werken voor een jonge, zeer snelgroeiende internationale organisatie en is het adviseren van zakelijke klanten over innovatieve klantcontact oplossingen in een snel veranderende markt helemaal jouw ding, dan zijn wij … Lees verder