Er wordt de afgelopen tijd veel geschreven en gesproken over kunstmatige intelligentie in klantcontact en maar al te vaak worden begrippen door elkaar gehaald of net iets verkeerd uitgelegd. Arjan van Hessen geeft duiding: Wat is waar en hoe werkt … Lees verder
Pakketbezorger DPD sluit strategisch partnership met VANAD Group
Pakketbezorger DPD heeft een strategisch partnership gesloten met VANAD Group. Customer care expert VANAD Group voert sinds september van dit jaar de klantenservice uit voor ontvangende klanten van DPD. Dit omvat klantcontact middels telefonie, … Lees verder
Clinic: Trendgedreven innovatie – aan de slag met het trendcanvas
Trends bieden kansen voor innovatie. Ze zijn een gratis bron van inspiratie. Maar wat zijn trends, waar zie je ze en hoe volg je ze in tijd? Welke trends zijn NU actueel en waarom? Wat zijn relevante trends en hoe vertaal je deze concreet naar … Lees verder
Primeur: Genesys Workforce Management met AI voor de snelste en meest accurate forecasting
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in oplossingen voor omnichannel customer experience en contact centers, introduceert vandaag als eerste in de branche een forecasting en schedulingservice voor workforce management op basis van artificial … Lees verder
5 jaar later met Dennis Boer
Deze maand vieren we met onze collega Dennis Boer zijn lustrum: 5 jaar bij VANAD Group! Als business improvement manager zet hij zich met hart en ziel in om het “steeds een beetje beter te doen” voor onze opdrachtgevers en vooral voor hun … Lees verder
Wat zijn de laatste SEO ontwikkelingen?
Van zoekmachine naar persoonlijk assistent: hoe ga je daar mee om? Al jarenlang is de manier waarop de meeste mensen je website vinden de zoekmachine. In Nederland meer specifiek: Google. Goed zichtbaar zijn in de zoekmachines is daarom een van de … Lees verder
Clinic: Customer Experience, de hype voorbij!
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic Customer Experience, de hype voorbij! door Daan Noordeloos op 2 november van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. Tijdens deze clinic scheiden we feit van … Lees verder
VANAD lanceert videosupport
Bij technische ondersteuning via de telefoon – als iets moet worden geïnstalleerd of als iets niet goed functioneert of vragen oproept – luistert het vraag en antwoordspel zeer nauw. Kan het probleem niet telefonisch worden opgelost, dan is het … Lees verder
Codelogic voor het 6e jaar op rij FD Gazelle
22-10-2018 - Beverwijk Dit jaar reikt het Financiële Dagblad voor de 15e keer de jaarlijkse de FD Gazellen uit, dé awards voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Voor het 6e jaar op rij mag Codelogic zich FD Gazelle noemen. De FD … Lees verder
Hoe passen Schilphol, Grohe en het FD service excellence toe?
De eerste editie van Service Excellence vorig jaar was een groot succes. Daarom ook dit jaar weer Service Excellence in 1 Day op 7 december 2018 in Leusden. Ontdek hoe je meer succes genereert en een uitzonderlijke klantbeleving creëert met service … Lees verder