Een verouderde telefonieomgeving in combinatie met de groei van Pricewise en klanten, maakte een nieuwe koers noodzakelijk om de bereikbaarheid te verbeteren. Pricewise heeft regelmatig te maken met piekmomenten en wil zelf kunnen opschalen bij de behoefte die er ontstaat om zo wachtrijen te voorkomen.
Het inzichtelijk kunnen maken van de bereikbaarheid, de schaalbaarheid en flexibiliteit van het platform en een volledige modulaire Cloud-oplossing dat niet op de eigen servers draait, was voor Pricewise de reden om de storm Cloud Contact Center-oplossing van Content Guru te gaan gebruiken. Juan de Haro Orozco, Manager Customer Service van Pricewise, vertelt over zijn ervaringen. Lees de volledige case.
Kennisevent: Transitie naar de Cloud
Pricewise heeft de stap gemaakt naar een Cloud Contact Center-oplossing. Wilt u zelf meer weten over wat er komt kijken bij een transitie naar de Cloud? Neem dan deel aan het kennisevent op 11 oktober met inspirerende sprekers die u bijpraten over de toekomst van klantbeleving, WFM, multi-skilled werken en de invloed van IoT op klantcontact.