Webcare, je kan er echt niet meer onderuit. Klanten praten online tegen jouw bedrijf. Onderling posten zij er op los. Van complimenten over jouw service tot heftige discussies over levertijden. Je wilt hiervan op de hoogte zijn en met ze in gesprek … Lees verder
De impact van AI in het contactcenter: voordelen en aandachtspunten
Het vinden van gekwalificeerd personeel is tegenwoordig een uitdaging waar ook jouw contactcenter vást mee te maken heeft. Het belangrijkste gevolg hiervan is een hogere werkdruk voor het klantcontactteam en dat heeft vaak een negatieve impact op de … Lees verder
Meten voor Accountability: De Sleutel tot Communicatiesucces
Zijn we bezig met de juiste zaken en doen we ze op de juiste manier? Dat is de kern van accountable werken. Als adviseur wil je zoveel mogelijk effect hebben met communicatie, maar hoe realiseer je dat en hoe breng je dat in kaart? Ontdek het op 20 … Lees verder
AI-trends 2024: bevrijd AI uit zijn kooi, maar hou het aan de lijn
In 2023 heeft generatieve AI indruk gemaakt als handige tool voor het schrijven van een songtekst of het maken van een Sinterklaasgedicht. Maar voor bedrijven heeft AI veel meer in zijn mars dan alleen een leuk ‘creatief speeltje’. Hoe maakt AI de … Lees verder
Communiceren in een AI-Gedreven Landschap
De impact van AI op het communicatievak is ongekend. In welke andere sector dan ook zijn de mogelijkheden, risico's en vereiste vaardigheden zo dynamisch. Hoe kun je jezelf positioneren te midden van deze snelle veranderingen en hoe kun je het hoofd … Lees verder
Omnichannel oplossing voor het klantcontact van IChoosr
iChoosr koppelt vraag en aanbod in duurzame energieproducten aan elkaar in meerdere landen. Dit doet zij door gemotiveerde klanten te verbinden aan gekwalificeerde installateurs van duurzame energieproducten via gebruiksvriendelijke platforms. Dit … Lees verder
Voicebots in incasso: van automatisering naar personalisatie
Het innen van vorderingen vormt een voortdurende uitdaging voor bedrijven, waarbij een delicate balans moet worden gevonden tussen het behouden van financiële gezondheid en het behouden van positieve klantrelaties. Dit proces kan echter vaak worden … Lees verder
Het Nieuwe Landschap van Social Media Marketing: 2024 en Verder
In de dynamische wereld van marketing en communicatie blijft social media een essentieel instrument. Het biedt een directe lijn naar een breed publiek, geeft een menselijk gezicht aan merken en organisaties, en opent de deur naar sociale … Lees verder
Deze 5 trends in klantcontact mag je niet missen
De feestdagen liggen inmiddels weer ruimschoots achter ons en dat betekent dat er een nieuw jaar is aangebroken. 2024 is een jaar waarin contactcentertechnologie zich verder zal ontwikkelen en nieuwe slimme tools hun intrede zullen doen. Een jaar … Lees verder
Internal Branding als Drijvende Kracht voor Waardecreatie
Heeft jouw bedrijf helder voor ogen wat de waarden zijn? Veel bedrijven hebben ze wel, maar benutten ze niet ten volle. Ligt dat boekje met jullie waarden ergens ongelezen in een la? Dat is heel herkenbaar. Terwijl het werken vanuit waarden … Lees verder