De komst van AI heeft het marketing vak volledig op zijn kop gezet. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die voor veel marketeers nu nog onbekend zijn, maar die enorme gevolgen zullen hebben voor hun dagelijkse … Lees verder
Waarom schaalbaarheid – juist nu! – bepalend is voor contactcenterinnovatie
Bij het kiezen van een nieuwe contactcenteroplossing is schaalbaarheid meestal een belangrijke voorwaarde. Logisch ook, want vrijwel iedere organisatie heeft te maken met pieken in klantcontact, in vaste periodes van het jaar of bijvoorbeeld naar … Lees verder
Podcast: Leiderschap in Customer Experience met Daniëlle Morf
Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen VANAD Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
Content Guru breidt conversational AI mogelijkheden uit voor digitale kanalen
Content Guru, leverancier van cloud contactcenter technologie, heeft vandaag nieuwe AI-functies aangekondigd binnen de storm® Machine Agent® intelligente automatiseringssuite. Content Guru is nu in staat om gebruikers van de storm-services snelle … Lees verder
Marketplaces: Waardevol in customer journey
Binnen marktplaatsen zitten de ontwikkelingen in een stroomversnelling. Als merk of fabrikant is het daarom belangrijk om beschikbaar te zijn waar je doelgroep is. De klassieke vier p's bestaan niet voor niets o.a. uit de P van plaats . Als je niet … Lees verder
De digital & data skills die waardevol zijn voor elke professional
De klantreis digitaliseert en dat heeft directe gevolgen voor de kennis en skills die nu nodig zijn binnen digital & marketing. Skills zoals programmeren zijn niet essentieel. In deze online sessie met Bart Meerdink hoor je welke skills wel nodig … Lees verder
Gratis ticket voor “Vlirdens on tour: Ahoy”
Van 0 naar 200% met WFM in klantcontact Je laten inspireren door een bezoek aan een andere organisatie. Dat doe je met Vlirdens on tour. Donderdag 23 maart ben je hiervoor van harte welkom in Ahoy Rotterdam. Ahoy is met twee concertzalen, een … Lees verder
Zo maak je jouw contactcenter efficiënter in tijden van recessie
Het is allang geen nieuws meer: alles wordt duurder, de koopkracht daalt, en zowel consumenten als bedrijven ondervinden hier de gevolgen van. En dan hebben we het nog niet eens over het enorme tekort aan arbeidskrachten. Ook in contactcenters … Lees verder
Telecats viert 1 februari 2023 haar 30 jarig Jubileum. In 30 jaar van druktoets naar MetaVerse
Wij zijn trots, wij zijn Telecats en dat al 30 jaar 🎉 Aan een ieder, van collega tot klant, vrienden en familie die deze mooie reis mogelijk heeft gemaakt: hartelijk 🙏 dank!Een reis die in 1993 startte met IVR systemen waarbij klanten door het … Lees verder
Datadriven marketing (voor B2C en B2B)
Veel bedrijven zijn nog niet begonnen met datadriven marketing omdat zij denken eerst veel data nodig te hebben. Ontdek meer over datadriven marketing tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 15 februari. Ceesjan de Vos (Ternair) … Lees verder