In de commerciële wereld is het belang van klantbeleving duidelijk, maar voor non-profit organisaties lijkt dit minder relevant. Vaak hebben klanten (burgers) geen keuze in dienstverlening, waardoor de vraag rijst waarom hierin geïnvesteerd zou … Lees verder
De CX & marketing skills die essentieel zijn voor professionals
Veel bedrijven en organisaties hechten steeds meer waarde aan marketing en customer experience management. Het aantal managers en professionals werkzaam in dit vakgebied neemt dan ook toe. Om waarde toe te voegen aan zowel klanten als de organisatie … Lees verder
De opkomst van de ‘autonomous enterprise’
Online geshopt? Dan verwacht je je bestelling toch wel binnen een paar dagen in huis en dan het liefst nog gratis bezorgd ook. Steeds meer retailers investeren flink in distributiemogelijkheden om aan dit soort verwachtingen van hun klanten te … Lees verder
Het wat en waarom van integraties in het contactcenter
Vóór de komst van all-in-one cloudoplossingen werden contactcenters vaak als bouwstenen behandeld. Er was een standalone callcenterplatform, met aparte systemen voor bijvoorbeeld het beheer van klantgegevens (CRM), personeelsmanagement, of de … Lees verder
Digitale transformate en leiderschap
Digitale ontwikkelingen leiden tot grote kansen voor ontwikkeling en sustainability van organisaties en mensen. Om hier succesvol op in te spelen moet je goed kunnen omgaan met de dynamiek en complexiteit. Een ander woord hiervoor is VUCA … Lees verder
Leiderschap in Customer Experience; Daniëlle in gesprek met Jos Grootscholten
Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
In 4 stappen naar een betere NPS met de customer first aanpak
Automatisering is tegenwoordig het sleutelwoord in de klantenservice. (Chat)bots, voice AI, conversational analytics. Alles om die interacties sneller af te handelen en het aantal telefoontjes te beperken. Bij de customer first strategie draai je het … Lees verder
Dit is wat je moet weten over Gen Z als klantcontactmedewerker
Voor hen die het nog niet was opgevallen: generatie Z neemt haar intrek in het contactcenter. Waren we dan niet nét gewend aan de millennials? Tsja… Alhoewel de meningen enigszins uiteenlopen, is Generatie Z volgens een bron op Wikipedia1) … Lees verder
B2B Demand Generation: Leer hoe je een goed model bouwt
Het is essentieel voor B2B marketeer om datagedreven demand generation toe te passen. Dit zorgt voor een continue stroom van kwalitatieve leads genereren en je verhoogt ook je omzet. Binnen B2B is het cruciaal om de juiste doelgroep te bereiken en … Lees verder
Vlirdens wijst Mediahuis Nederland de WFM-weg
Mediahuis Nederland is een bekende naam in journalistiek Nederland. Er zal geen Nederlander zijn die niet bekend is met de merken onder Mediahuis Nederland. Hebben we niet allemaal een keer De Telegraaf opgepakt of een filmpje op Dumpert bekeken? … Lees verder