Sinds 2014 is Lorenzo Merghart werkzaam als Business Operations Manager voor Managed Outsourcing, Work from Home en Multi-Client. Een nauwe samenwerking met alle betrokkenen en een focus op de constante ontwikkelingen in de markt, zonder de … Lees verder
Hoe je goede medewerkers bindt in een krappe arbeidsmarkt
De uitdaging voor banken en verzekeraars om gemakkelijk op en af te schalen en toch over voldoende expertise te beschikken. Het wordt voor banken en verzekeraars steeds moeilijker goede klantadviseurs te werven. In een steeds krappere arbeidsmarkt … Lees verder
Genesys beloont Frontline met partner award
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens CX17, het Europese customer experience event in Brussel van 7 tot en met 9 juni, diverse partners onderscheiden met een award. Frontline ontvangt … Lees verder
Flexibel selfservice platform voorziet GGD Hollands Noorden in behoeften
Een optimale bereikbaarheid, kortere wachttijden en inzicht in het belgedrag, zijn een must voor GGD Hollands Noorden. De storm Cloud Contact Center oplossing voorziet in deze behoeften. Direct klantcontact is veelal cruciaal In de gezondheidszorg … Lees verder
3 redenen om te kiezen voor managed insourcing
Yvonne de Keijzer heeft een groot hart voor het vakgebied klantcontact én haar collega’s. Tijdens haar talenstudie is ze per toeval het vak ingerold, net als vele anderen. “Er komen veel mensen per ongeluk in onze branche terecht op een moment dat ze … Lees verder
Selecta kiest voor persoonlijk klantcontact
Met Online Routing Manager wordt het contact dat Selecta dagelijks met haar klanten heeft nog persoonlijker. Klanten die aan het telefoonnummer worden herkend worden automatisch doorgezet naar de Customer Experience Cirkel waar de juiste expertise en … Lees verder
Webhelp brengt de consument financieel in beweging
Webhelp, Business Process Partner en dé specialist in customer experiences, verzorgt al jaren het dagelijkse klantcontact van banken en verzekeraars. Maar we doen meer: met onze Campaign Services helpen we financiële instellingen klanten in beweging … Lees verder
Whatsapp als klantcontactkanaal in Online Contact Center
De multichannel contact center dienst Online Contact Center kan vanaf nu worden uitgebreid met het klantcontactkanaal WhatsApp. Hiermee heeft u één userinterface met alle relevante klantcontactkanalen en kunt u op een uniforme manier rapporteren. In … Lees verder
Zelf aan de slag met customer experience
Zet de klant centraal in jouw organisatie Customer experience, klantbeleving, customer journey mapping, waarde leveren voor de klant..... Het is allemaal bekend. Ben je zelf actief begonnen met het toepassen van de customer experience-principes in … Lees verder
Data is de glazen bol die organisaties nodig hebben
Als het gaat om informatietechnologie is Freek Kamst een, zogezegd, oude rot in het vak. Op zijn 18e is hij begonnen in een rekencentrum als leerling-computeroperator. Alles wat hij kon leren over het vak, leerde hij uit de bijgeleverde … Lees verder