Hoe creëer of optimaliseer je customer engagement? Welke data moet je verzamelen en hoe doe je dat? Wie wil je bereiken? Welke informatie heb je nodig om (nieuwe) klanten beter te begrijpen en om ze aan je te binden? En hoe kun je de service bieden … Lees verder
Gratis clinic: Alles op het gebied van data
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic alles op het gebied van data op 15 september. Deze clinic wordt gegeven door Kees Groenewoud. Meld je aan. ‘In twee uur tijd helemaal bij op het gebied data en alles wat daar bij … Lees verder
Whitepaper: De meest populaire Digital Marketing functieprofielen in 2017
Met dit whitepaper, geschreven door Egbert Jan van Bel, presenteert Beeckestijn Business School je de belangrijkste digital-, social-, klant- en data-gerichte marketing en communicatie beroepen. Met als doel een inzicht te geven in het werkveld, … Lees verder
Waarom banken en verzekeraars worstelen met proactief klantcontact
De afgelopen jaren hebben verzekeraars veel tijd en geld gespendeerd om hun portefeuilles van beleggingsverzekeringen te herstellen. Mede onder druk van de toezichthouder en de markt gaan bijvoorbeeld ook banken met hun hypotheekhouders in gesprek … Lees verder
Judy van der Hulst genomineerd voor CCMA Awards
Beroepsvereniging CCMA onthulde de genomineerden voor de Contactcentermanager van het Jaar-verkiezing 2017. Uit de bijna veertig aanmeldingen selecteerde de negenkoppige jury in totaal elf kanshebbers, waaronder Judy van der Hulst, Client … Lees verder
Creëert uw organisatie onderscheidend klantcontact?
Deel uw uitdagingen en best practices en raak geïnspireerd tijdens ons Smart Thinking event! Wilt u binnen uw organisatie klantcontact uitbesteden, zelf doen of een combinatie hiervan? Ontdek samen met een select gezelschap van beslissers op het … Lees verder
Clinic: Startups en scale-ups in de praktijk
Datum en locatie: vrijdag 29 september 2017, 09:30 - 11:30 uur, Beeckestijn Business School, 3832 RC Leusden Meld je gratis aan. Graag nodigen wij je uit voor deze clinic met de inspirerende praktijkcases van bekende en minder bekende … Lees verder
Verbetering bereikbaarheid Woonzorg Nederland met inzet van slimme oplossing
Woonzorg Nederland staat voor samen zelfstandig wonen in een betaalbare, veilige en toegankelijke woning met ruimte voor ontmoeting in de buurt. Persoonlijke aandacht en samenwerking in een lokaal zorg- en dienstennetwerk zijn hierbij leidend. Deze … Lees verder
Callcenter Club Duitsland op bezoek
Donderdag 6 juli organiseerde VANAD Group de eerste internationale Round Table voor leden van de Callcenter Club (CCC) Duitsland. Dit terugkerende event met wisselende hosts, is bedoeld om ervaringen uit te wisselen op het gebied van customer … Lees verder
Kennisevent: Transitie naar de Cloud – 11 oktober
Na twee succesvolle edities organiseert Content Guru op woensdag 11 oktober haar jaarlijkse storm kennisevent. Op deze dag gaan we vanuit diverse invalshoeken in op het centrale thema ‘Transitie naar de Cloud:’. We staan uitgebreid stil bij de … Lees verder