KPN gebruikt OVSH spraaktechnologie van Telecats voor routering klantcontact maar beschouwt OVSH als het vertrekpunt voor allerlei slimme oplossingen De interactie tussen klanten en bedrijven wordt steeds meer ‘digitaal’. KPN zet bij deze … Lees verder
Beleefd zijn tegen je spraakassistent. Een Kerstgedachte van Arjan van Hessen.
Het is bijna weer Kerstmis: een periode voor bezinning, gezellig met z’n allen voor de openhaard met warme wijn en veel zoetigheid. En als het goed is, is iedereen aardig tegen elkaar (dat is tenminste de verwachting). Maar hoe praten wij met … Lees verder
Genesys Benelux deelt prijzen uit aan klanten
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens de netwerkbijeenkomst Genesys Benelux United op 7 december in de Schiecentrale drie projecten beloond met een award. De projecten die in de … Lees verder
Genesys en 3Fiftynine breiden partnership uit
Naarden, 7 december 2017 – Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft 3Fiftynine aangesteld als reseller van PureConnect en PureCloud. 3Fiftynine was al sinds 2016 officieel system integration … Lees verder
Go Offshore met klantcontact
Klanten verwachten de beste customer experience. Dag en nacht en via elk kanaal. Dat is wat je klanten wilt bieden. Nogal een uitdaging, ook gezien de krapte in de arbeidsmarkt. Hoe u dit mogelijk maakt en de kosten onder controle houdt? Go … Lees verder
Achter op de fiets bij Tim Coronel
Voor deze editie ging Mark achter op de fiets bij Tim Coronel. Racen is hot op dit moment. In elke sport waar één van “onze” sporters succes behaald, blinken we dan uit als meest fanatieke supporter. Toch is wat er op dit moment gebeurt in de … Lees verder
Gratis clinic: ontwikkel een verhaalstrategie voor je merk
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic van Ralph Poldervaart en Sander van Duijn 'Brand storytelling: ontwikkel een verhaalstrategie voor je merk' op vrijdagochtend 26 januari 2018 van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn … Lees verder
Integratie Genesys PureCloud met Amazon Lex voor volgende grote stap in spraakherkenning en customer experience
Naarden — 28 november 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, kondigt de nieuwe integratie aan tussen de cloud customer engagement-oplossing Genesys PureCloud en Amazon Lex … Lees verder
Ga aan de slag met je contentstrategie!
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic 'Content Marketing Canvas Model' op woensdagmiddag 13 december 2017 in Leusden. Het Content Marketing Canvas Model is een gloednieuw content marketing instrument dat een … Lees verder
Gemeente Ede beter bereikbaar met VAMO oplossing Telecats en T-Mobile
De gemeente Ede voert het mobiel-tenzij-principe. Medewerkers werken steeds vaker plaats en tijd onafhankelijk en krijgen daarom een mobiel met abonnement van de gemeente. Telecats en T-Mobile hebben de vaste en mobiele telefonie functioneel met … Lees verder