Afgelopen donderdag vond de tweede editie van het aNewSpring Award Event plaats. Tijdens dit event kregen wij de kans om onze inspirerende learning journey in aNewSpring te laten zien aan andere aNewSpring gebruikers, met als doel de award voor ‘Most … Lees verder
Blog: Duurzame kwaliteit in klantcontact
Een aantal keer per jaar staan de kranten vol berichten over de slechte dienstverlening van de overheid; onvriendelijk personeel, geen kennis van zaken, van kastje naar de muur enz. Afgelopen week was het ook weer raak en kreeg de overheid ervan … Lees verder
Tele’Train trots op CEDEO erkenning met score 98,7%
Maandag 29 augustus 2016 heeft Tele’Train de nieuwe CEDEO erkenning in ontvangst mogen nemen. De trainingen en e-learningmodules hebben een klanttevredenheid van maar liefst 98,7% gescoord! “We zijn hier ongelooflijk trots op”. Aan de hand van … Lees verder
Samenwerking Holland Casino en Tele’Train. Let’s Learn!
Let’s play! Willen spelen werkt beter dan moeten spelen. Blije en gemotiveerde medewerkers maken het verschil. Opleiden bij Holland Casino betekent bekwaam zijn in je vak én het verschil maken door een positieve bijdrage te leveren aan de beleving … Lees verder
Interactieve sessies van Tele’Train op Multichannel Conference
#smartlearning: praktijkcases als bewijs dat opleiden goed, snel en betaalbaar kan zijn! Instroomopleidingen, product- en campagnetrainingen, wettelijke opleidingen: in contactcenters wordt fors geïnvesteerd in het ontwikkelen van medewerkers. De … Lees verder
Moneyou en SmartCenter sluiten samenwerkingsovereenkomst
Moneyou heeft SmartCenter ingeschakeld om de komende drie jaar werk te maken van een nog betere ondersteuning van haar klanten. Samen tillen de twee organisaties het Customer Excellence Center van moneyou naar een hoger niveau. Moneyou is in 2001 … Lees verder
SmartCenter van start met de #smartlearning community
Deze week lanceert Tele’Train Talent de #smartlearning community. 160 medewerkers van het SmartCenter hebben sinds deze week toegang tot het online leerplatform. Het leerplatform biedt 125 online programma’s op het gebied van klantcontact, … Lees verder
Blog: Adaptief leren in klantcontact
Hoe goed ben jij nog op de hoogte van het geleerde enkele weken na een training? Hoe vaak ben je nog bezig met je leerpunten? Val je gemakkelijk terug in oude gewoontes, helemaal als het druk is? Direct na een training, bijvoorbeeld in … Lees verder
SmartTrainer Spelling & Grammatica razend populair in contactcenters
Door de verschuiving van klantcontact naar de kanalen e-mail, chat en social media, ziet Tele’Train Talent een forse toename in de vraag naar training in schriftelijke vaardigheden. De SmartTrainer Spelling & Grammatica is een doelgerichte en … Lees verder
200 GAMMA klusadviseurs volgen interactieve e-learning van Tele’Train Talent
Klusadviseurs van GAMMA bouwmarkten worden sinds enkele maanden succesvol opgeleid met een e-learningmodule die ontwikkeld is door Tele’Train Talent. In deze module worden ze getraind voor het beantwoorden van vragen die klanten stellen via de … Lees verder