Moneyou heeft SmartCenter ingeschakeld om de komende drie jaar werk te maken van een nog betere ondersteuning van haar klanten. Samen tillen de twee organisaties het Customer Excellence Center van moneyou naar een hoger niveau.
Moneyou is in 2001 begonnen als Online Spaarbank. Inmiddels is de moderne bank actief in verschillende landen. Theo van Bon, operationeel directeur van moneyou: ‘’We zijn op een punt gekomen dat we graag met één gespecialiseerde partner samenwerken die ons op een innovatieve manier helpt het optimale uit klantinteractie te halen. Na een uitgebreid selectieproces hebben we voor SmartCenter gekozen. Vooral omdat SmartCenter zich sterk maakt om klantcontact continu te verbeteren. Met deze samenwerking kunnen we vertrouwen op betrokken professionals. SmartCenter zorgt voor deskundigheid door de inzet van een team van experts en inzet van slimme tooling. Op deze manier worden de customer servicemedewerkers in staat gesteld om klantgerichter te werken en zal de organisatie kosten efficiënter worden.’’
Maurice Jacobs, directeur SmartCenter, is ook te spreken over de nieuwe samenwerking: “Ik ben er erg trots op dat wij het klantcontact samen met moneyou naar een volgend niveau mogen brengen. Wij geloven in ‘digitalisering van klantcontact waar mogelijk en persoonlijk klantcontact waar gewenst’. Moneyou is een fantastische organisatie om dit samen mee op de kaart te zetten.”
Moneyou
Moneyou maakt het voor klanten mogelijk om zelf hun financiële zaken te regelen, overal en altijd. Daarvoor heeft moneyou eenvoudige en toegankelijke online producten en processen ontwikkeld. Moneyou B.V. is een 100% dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. Moneyou is in 2001 opgericht in Nederland en is sindsdien ook actief in Duitsland, Oostenrijk en België. In Nederland kunnen klanten bij moneyou terecht voor sparen, hypotheken en lenen. Voor meer informatie, zie www.moneyou.nl.
SmartCenter
SmartCenter helpt organisaties te excelleren in klantcontact. Hiervoor biedt SmartCenter op maat gesneden klantcontact oplossingen. Door te innoveren op het gebied van klantcontact en het voortouw te nemen, zetten we organisaties in beweging om hun dienstverlening zodanig in te richten dat de klant centraal komt te staan. Voor meer info zie www.smartcenter.nl.
(links Theo van Bon & rechts Maurice Jacobs)