Hoe zorg je voor betrokkenheid en verbondenheid bij online leren? Iedereen gaat thuiswerken, en wel per direct. Dat was zo’n beetje de boodschap toen we net kennismaakten met Covid-19. In no-time werkten medewerkers niet meer in grote kantoren, maar … Lees verder
Klant aan het woord: Rijkswaterstaat
Rijkswaterstaat (RWS) vervult een belangrijke taak: het beheer en de ontwikkeling van rijkswegen, rijksvaarwegen en rijkswateren. Naast dat RWS zorgt voor veilige wegen en bruggen, beschermt ze Nederland ook tegen hoogwater, zodat wij geen last … Lees verder
Tele’Trainer aan het woord: Renske
"De allereerste Grow&Go'er" Renske startte begin april als allereerste Grow&Go’er bij Tele’Train. Tijdens het Grow&Go programma maakt ze in een jaar tijd kennis met het onderwijskundige werkveld. Hoe is zij het vak ingerold? En waar … Lees verder
Tele’Trainer aan het woord: Marnix
"Van percussionist en drummer naar Training Consultant" Marnix heeft ons aan het begin van het jaar verblijd met zijn komst. Na een muzikale training op de teamdag van Tele’Train hoopten vrijwel alle Tele’Trainers dat Marnix onze nieuwe collega … Lees verder
Leren met meer impact door Immersive Learning
Ik ben geen goede gamer. Op jonge leeftijd leer je het makkelijkst, maar toen ik jong was, gamede ik nog niet. Daarom heb ik de skills die nodig zijn om een goede gamer te zijn eigenlijk nooit echt onder de knie gekregen. Ik kan tegen mijn verlies, … Lees verder
Detachering:
Expertise, innovatie of gewoon extra handjes Op zoek naar tijdelijke ondersteuning van een learning specialist? Is er veel werk in een relatief korte tijd te verzetten? Maar wil je niet direct iemand hiervoor aannemen? Dan kun je natuurlijk een … Lees verder
Tele’Trainer aan het woord: Jorik Algera
"Vers uit de schoolbanken" Je zou bijna denken dat we ondertussen uit ons kantoor groeien met al die nieuwe aanwinsten. Jorik is écht de allernieuwste aanwinst van Tele’Train. Vers uit de studiebanken, maar zeker niet te onderschatten. Hoe is hij … Lees verder
Podcast. Een mooie vorm van mobile learning.
Tot een aantal jaar geleden nam de podcast app op je telefoon eigenlijk alleen maar onnodig ruimte in. Ik vroeg mij regelmatig af (als mijn telefoon weer vol was) of ik die podcast app niet van mijn iPhone kon verwijderen. Maar tijden … Lees verder
Staedion: professionaliseren klantcontact
Met ruim 37.000 woningen in de verhuur kun je je voorstellen dat het bij woningcorporatie Staedion nooit rustig is. Christine Stok, ooit begonnen als kwaliteitsmedewerker bij een commercieel callcenter voor een internetprovider, is nu ruim twee jaar … Lees verder
Tele’Trainer aan het woord: Kiki
"Sprintend van start" Toen Kiki bij Tele’Train binnenkwam was er weinig tijd om te ‘wennen’. Ze werd vrijwel meteen ingezet als projectleider op een groot project en had al meerdere afspraken in haar agenda staan nog voordat ze was … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 9
- Volgende »