Tele’Train Talent heeft voor Unique Customer Care een opleidingsstructuur ontwikkeld voor medewerkers van banken en verzekeraars. Hiermee kunnen zij op een snelle manier hun verplichte WFT-certificaten (Wet op financieel toezicht) behalen. … Lees verder
Tele’Train Talent introduceert E-learning Branchecertificaat
Tele’Train Talent introduceert een nieuwe online opleiding Branchecertificaat. In tien interactieve modules van 20 minuten worden deelnemers klaargestoomd voor het KSF branche-examen. Mirthe Dingemanse, manager E-learning & Development: “Veel van … Lees verder
Interview met SmartCenter Directeur Maurice Jacobs | Ontwikkelingen in Klantcontact
Met het oog op alle veranderingen in de markt (en de wereld, voor hetzelfde geld) hebben wij SmartCenter directeur Maurice Jacobs weten te strikken voor een interview over ontwikkelingen, klantervaring, en hoe hij vindt dat de toekomst van … Lees verder
3 Redenen waarom een live chat service onmisbaar is
Het vliegt overal om de oren. Steeds meer organisaties zetten een live chat service in. Maar moet u dan ook echt met deze dienst beginnen? Om kort een antwoord op de vraag te geven: ja, begin er zo snel mogelijk mee. Live chat begint steeds … Lees verder
Persbericht: Gerda Verkerk aangesteld als Manager Operations bij SmartCenter
Per 1 september 2015 is Gerda Verkerk tot de directie toegetreden als Manager Operations bij het SmartCenter (Powered by Tele’Train-Talent). In de periode van 2009 tot medio 2015 was zij Directeur Customer Service & Operations bij Oxxio en klant … Lees verder
Vacature: Communicatietrainer (fulltime)
Weet jij mensen te boeien en inspireren? En zie jij het ook als een mooie uitdaging om gedrag en vaardigheden van medewerkers van onze klanten te optimaliseren? Tele’Train Talent biedt jou dan een mooie stap in jouw carrière. De functie Functie: … Lees verder