Wij zijn trots aan te kondigen dat het Ministerie van Binnenlandse Zaken namens de Rijksoverheid het curriculum ‘Nieuwe rechtspositie Rijksambtenaren’ voor HR-adviseurs aan Smart Learning Company en Boontje Advocaten heeft gegund. De rechtspositie … Lees verder
Klant aan het woord: SmartCenter
SmartCenter is al sinds jaar en dag klant bij Tele’Train, en naast klant ook een hele goede partner. Samen met Frank Grondstra, Account Director bij SmartCenter, zijn er veel mooie projecten opgezet. Waar houdt SmartCenter zich eigenlijk mee … Lees verder
Tele’Train organiseert de Smart Learning Workshop
Organisaties zijn continu in beweging. Of dat komt door de technologische ontwikkelingen, veranderingen in de markt of anderszins, medewerkers worden hier dagelijks in uitgedaagd. Voor L&D professionals geldt hetzelfde; zij moeten meebewegen met … Lees verder
Klant aan het woord: Holland Casino
De gastvrije en persoonlijke benadering maakt dat Holland Casino al sinds 1974 garant staat voor een onvergetelijke avond. Natuurlijk grotendeels te danken aan de medewerkers op de vloer. Holland Casino stimuleert haar medewerkers om altijd beter te … Lees verder
Tele’Train trots op Cedeo-erkenning met score 97,3%
Tele’Train heeft opnieuw haar Cedeo-erkenning voor Maatwerk Bedrijfsopleidingen toegekend gekregen. Een onmisbare erkenning van onze opdrachtgevers, waar alle collega’s terecht heel trots op zijn. Aan de hand van een diepgaand … Lees verder
#Smartlearning, leidraad voor keuzes in leeractiviteiten
De ontwikkelingen in Learning & Development gaan snel. Er zijn veel keuzes in leeractiviteiten om medewerkers te ontwikkelen; een open aanbod via een catalogus, inhouse maatwerktraining, een kant-en-klaar e-learningpakket, e-learning op maat, … Lees verder
Micro Learning: Een krachtig onderdeel van een geheel
Bite-sized learning, learning snacks of learning nuggets. Verschillende termen die gebruikt worden voor micro learning. Wat houdt deze leervorm eigenlijk in en hoe kun je het krachtig inzetten? Hoe lang of kort mag een micro learning duren? Is micro … Lees verder
Blog: Digitale Empathie
De digitale generatie is opgegroeid met telefoons, tablets en computers. Bellen doen ze nauwelijks, maar schrijven (of beter typen) juist heel veel. Hoe komt het dan dat veel van deze millennials moeite hebben met een klantgerichte afhandeling van … Lees verder
Blog: E-mailen vanuit klantperspectief
"Wat levert het je op en hoe pas je het toe?" Het gebruik van e-mail is in een klantcontactomgeving nog steeds een belangrijk medium om klantvragen te ontvangen en beantwoorden. Het reageren op klantvragen via e-mail is lang niet zo gemakkelijk als … Lees verder
Tele’Train lanceert de e-learning module Algemene Verordening Gegevensbescherming
Deze week lanceert Tele’Train de e-learning module Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Vanaf 25 mei 2018 dienen alle organisaties de regels van de wet AVG toe te passen. In de interactieve module maken deelnemers kennis met de wet AVG. … Lees verder