Deze week lanceert Tele’Train Talent de #smartlearning community. 160 medewerkers van het SmartCenter hebben sinds deze week toegang tot het online leerplatform. Het leerplatform biedt 125 online programma’s op het gebied van klantcontact, communicatie, sales en verschillende online contactkanalen als social media en chat. De medewerkers van het SmartCenter hebben toegang tot alle modules om zo de volgende stap in hun ontwikkeling te maken.
Gerda Verkerk, manager operations van het SmartCenter, is zeer te spreken over de #smartlearning community. “Ik leer nog iedere dag en gun het onze medewerkers ook. Iedere week automatisch op de hoogte gehouden worden over nieuwe updates, handige tips en quizjes, dat wil toch iedereen?”.
Tele’Train Talent gelooft in een doorlopend leerproces. Het presenteren van de e-learning op verschillende manieren gerelateerd aan de werkplek zorgt voor afwisseling en herkenbaarheid. Daarnaast moet leren vooral leuk zijn. Elke vrijdag in ‘Voorbeeld op vrijdag’ worden treffende praktijkvoorbeelden van en over klantcontact gedeeld. ‘Up-to-date voor je het weet’ zorgt voor een continue borging van het geleerde. De #smartlearning community maakt leren binnen de contactcenterbranche zeer toegankelijk. Bovendien is het de mooiste online omgeving van Nederland, aldus Verkerk.
Voor meer informatie neem contact op met info@teletrain-talent.nl, bel naar 020-4704658 of kijk op www.teletrain-talent.nl