Heb je op het Next Learning event 9 felgekleurde jasjes geteld? Gefeliciteerd: je hebt bingo! Dit jaar waren we met maar liefst negen Tele’Trainers op het event. Je kon ons vinden op onze stand, waar we onze mini-playground creëerden door … Lees verder
Tele’Trainer aan het woord: Evert
“Als ik Fortnite in het Frans had mogen spelen, dan was ik wel gaan leren” Evert wordt wel gezien als de ‘oude rot’. Direct na zijn studie is hij het trainersvak ingerold en daar is hij nooit meer uitgerold. Hoe ging hij als net afgestudeerde … Lees verder
Opleidingsbudget, waar geef je het aan uit
Niet lang geleden kregen we een opleidingsvraag voor professionals van een klantenservice. Alle medewerkers hadden een individueel budget en zij wilden dit op één hoop gooien voor een maatwerktraining. Een slimme oplossing, want een inhouse training … Lees verder
En nu echte empathie.
Empathie. Een veelgehoord woord. Zeker in een werkomgeving waar veel klantcontact is. Sterker nog, het is inmiddels zo’n veelvuldig gebruikt woord dat het bijna een containerbegrip is geworden. Wij merken dat iedereen wel praat over empathie … Lees verder
Klant aan het woord: Primera
Met ruim 500 winkels is Primera niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. Deze groei heeft ook gezorgd voor een toename van klantvragen. Om het klantcontact verder te professionaliseren ging Primera op zoek naar een partij die hen … Lees verder
Tele’Trainer aan het woord: Imke
“De carrièreladder van Imke is het klimmen waard ” Imke kwam bij Tele’Train binnen als stagiaire en heeft zich als geen ander snel onmisbaar weten te maken. Nu bijna 4 jaar verder is ze nog steeds onderdeel van Tele’Train, daar zijn wij … Lees verder
Klant aan het woord: Teijin Aramid
Teijin Aramid bevindt zich in een industrie waar e-learning nog in de kinderschoenen staat. Samen met Nathalie te Rietstap, Learning & Development adviseur bij Teijin Aramid, ontwikkelden wij hun eerste e-learning module. Wil je jezelf … Lees verder
Een kijkje in de glazen bol. Of toch niet?
Learning & development als onderscheidend goed Nu het steeds lastiger wordt om goed personeel te vinden wordt learning & development door steeds meer bedrijven ingezet als onderscheidend goed. Geld is voor millennials niet het hoogste … Lees verder
Klant aan het woord: Ministerie van Buitenlandse Zaken
Bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken komt er steeds meer focus op goed opleiden en bijblijven van de medewerkers, een complexe taak met medewerkers over de hele wereld. René Jillissen heeft samen met Tele’Train al veel verschillende onderwerpen … Lees verder
Een schrijftraining saai? Zeker niet met een trainingsacteur.
Kom écht in contact met de klant via e-mail en voer een conversatie van mens tot mens. Oprecht. Wij brengen de klant dichterbij door hem/haar een stem te geven. Het verschil? Inzicht in eigen schrijfstijl, woordkeuze en zinsopbouw doordat deze … Lees verder