#smartlearning: praktijkcases als bewijs dat opleiden goed, snel en betaalbaar kan zijn!
Instroomopleidingen, product- en campagnetrainingen, wettelijke opleidingen: in contactcenters wordt fors geïnvesteerd in het ontwikkelen van medewerkers. De opkomst van online leermethodes en nieuwe technologieën maken de keuzemogelijkheden daarbij steeds groter. Dat opleiden beter en efficiënter kan, weten we allemaal, maar hoe creëer je een leerlandschap met de beste balans in kwaliteit, tijd en budget?
In de interactieve sessies van Tele’Train tijdens de Multichannel Conference dagen we je uit de slimste leeroplossing voor jouw organisatie te vinden en slimme oplossingen met elkaar te delen. We voeden je daarbij met concrete praktijkcases van contactcenters die bewijzen dat opleiden goed, efficiënt en betaalbaar tegelijk kan zijn!
Aanmelden
Wij hebben er zin in en zien je graag volgende week woensdag of donderdag bij één van onze sessies. Aanmelden kan via onderstaande links:
Aanmelden voor onze sessie op woensdagmiddag 20 april om 14:30 uur? Klik dan op onderstaande link.
http://multichannelconference.nl/programma/woensdag-20-april-2016
Aanmelden voor onze sessie op donderdagmiddag 21 april om 14:30 uur? Klik dan op onderstaande link.
http://multichannelconference.nl/programma/donderdag-21-april-2016
De locatie
De Multichannel Conference vindt dit jaar plaats in DeFabrique te Utrecht. DeFabrique is te vinden op het volgende adres:
DeFabrique
Westkanaaldijk 7
3542 DA Utrecht
Op woensdag 20 april is onze sessie van 14:30 tot 15:15 uur in Douchelokaal.
Op donderdag 21 april is onze sessie van 14:30 tot 15:15 uur in Kalvermerk 2A.