4 Tips voor het verbeteren van de digitale klantbeleving De nieuwe maatregelen van onze regering om de steeds maar stijgende aantallen Corona- besmettingen snel terug te dringen, betekenen voorlopig weer meer thuiswerken en minder face-to-face … Lees verder
Creëer memorabele herinneringen
BIED JIJ EEN TOPSERVICE VOOR JOUW KLANTEN? Grote kans dat je denkt van wel. Maar is dit ook echt zo? Sydney Brouwer is auteur en spreker op het gebied van klantervaring en legt je uit dat dit niet altijd zo is. Een van de belangrijkste … Lees verder
Waarom je organisatie te traag reageert in klantinteractie
6 tips uit de praktijk om innovatieve veranderkracht te stimuleren Veel van de artikelen die ik lees over klantervaring gaan over onderwerpen als de klantreis, customer experience. Iedereen meet en analyseert klanttevredenheid. Toch neem ik in de … Lees verder
“Beloven een chatbot te lanceren binnen een week. Dat getuigt van lef”.
In een paar dagen ‘live’ gaan om zo snel mogelijk de werkdruk op het Klanten Contact Center te verlagen en wachttijden voor patiënten en huisartsen te verminderen. Dat had Madelein Leegwater, sectordirecteur markt en relaties, voor ogen toen ze … Lees verder
CIO transforms into internal business partner
'Moving along to keep up’ We can no longer ignore the digital transformation, nor the changing role of IT in that area. IT must be the driving force behind the digital transformation. Not a barrier. The CIO’s role is less and less on the technical … Lees verder
Extra druk of juist extra tijd? Nu is je kans om die chatbot aan het werk te zetten.
Het is een bijzondere tijd voor ondernemers. Het ene bedrijf valt bijna stil, bij het andere stijgt de werkdruk tot een maximum. In welke situatie je ook zit: nu is de tijd om te investeren in het beheersen van de werkdruk en het verbeteren van de … Lees verder
Webinar on September 17th: IMPROVE YOUR SERVICE BY CHATBOT INTERACTIONS
In this time it is essential to ensure that communication with customers does not break down and that the service they expect is continued. Even more than before, customers want personal attention. But as an organization you do not always have the … Lees verder
Digitale klantreis zonder frictie
Grootse innovatieplannen? Begin klein! Weer een goede innovatiesessie gehad. Veel ideeën, richtingen en inzichten op papier gezet. De nieuwste ontwikkelingen en technologieën in kaart gebracht. ‘Wij gaan het helemaal anders doen. Beter dan de … Lees verder
Betere Service door chatbotinteracties
Vier speerpunten waarmee je bij de implementatie van een chatbot jouw klant wél centraal stelt. Contextueel Geen frustrerende start waarbij mensen voor de zoveelste keer hun gegevens moeten invoeren. Alle gegevens van de klant zijn beschikbaar in … Lees verder
Samenwerking met Wakibi
Dialog Groep wil als ondernemend IT-bedrijf met sociaal fundament een bijdrage leveren aan ondernemers in de hele wereld. Zo kunnen zij op eigen kracht aan een betere en duurzame toekomst bouwen. Sinds kort zijn wij trotse partner van Wakibi. Wakibi … Lees verder