Dialog Groep gaat samenwerken met Hootsuite, een toonaangevend social media management platform dat uitbreidt naar social commerce en social customer care. Het Sparkcentral by Hootsuite product van het bedrijf beheert alle berichten binnen één … Lees verder
Klantinteractie naar één centrale plek in je organisatie
Wordt snel inspelen op veranderende wensen van klanten en collega’s onmogelijk gemaakt door jullie systemen? Verschillende en soms verouderde systemen lijken vaak onmisbaar om het bedrijf draaiende te houden. Maar maken het soms lastig maken om … Lees verder
Whitepaper: Van klantgericht denken naar klantgericht doen
We leven in het tijdperk van de klant! De ervaring die jij je klant geeft, bepaalt of het jouw klant wordt, óf blijft. Klantbeleving is de meest belangrijke onderscheidende factor, belangrijker dan prijs of product. Wij geloven in een optimale … Lees verder
Vlekkeloze digitale klantinteracties creëren? Lees deze 6 tips uit de praktijk
Klanten die contact met jouw organisatie willen opnemen, maar verstrikt raken in een doodlopende chatbot, telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd worden en persoonlijke gegevens voor de derde keer moeten doorgeven… Dit zijn situaties die je … Lees verder
6 trends in digitale klantinteracties
De ontwikkelingen rondom digitale klantinteracties gaan razendsnel. Steeds meer organisaties zetten technologie in om hun klanten op een persoonlijke manier te woord te staan. In dit artikel delen wij de 6 laatste trends op het gebied van digitale … Lees verder
RECORDING: How data-driven adaptive customer journeys improve customer experience
Heb je altijd al willen weten hoe je een customer journey realiseert waarbij je écht in contact staat met je klanten en het hen zo makkelijk mogelijk maakt? Bekijk dan de slides of recording van dit webinar. Gedurende dit webinar bespreken we … Lees verder
RECORDING Webinar: De connected customer verwacht een connected company
Webinar 15 april om 15.00 uur Als onderdeel van onze ‘Klantgericht doen’ -webinars is op donderdag 15 april om 15.00 uur ons webinar: ‘De connected customer verwacht een connected company’. In deze snelle wereld met veel communicatiekanalen, … Lees verder
5 trends in klantinteractie
Tegen 2023 zal meer dan 60% van alle customer service via digitale selfservicekanalen worden geleverd, tegenover 23% in 2019.Bron: Gartner De digitale transformatie ging al snel maar door Corona is dit in een sneltreinvaart gekomen. Organisaties … Lees verder
Digitale klantreis zonder frictie
GROOTSE INNOVATIEPLANNEN? BEGIN KLEIN! Weer een goede innovatiesessie gehad. Veel ideeën, richtingen en inzichten op papier gezet. De nieuwste ontwikkelingen en technologieën in kaart gebracht. ‘Wij gaan het helemaal anders doen. Beter dan de … Lees verder
Online event The Future of Customer Interaction #FOCI2020 op 19 november 10:00 – 15:00 uur
Digital Interaction Made EasyMensen hebben vandaag de dag steeds meer behoefte aan persoonlijke benadering. Wat de klant vandaag verbaast en enthousiast maakt, is morgen weer gewoon. Als organisatie moet je blijven innoveren in service om de … Lees verder