Digital Interaction Made Easy
Mensen hebben vandaag de dag steeds meer behoefte aan persoonlijke benadering. Wat de klant vandaag verbaast en enthousiast maakt, is morgen weer gewoon. Als organisatie moet je blijven innoveren in service om de klantverwachting te kunnen overtreffen. Door digitale service zo in te richten dat persoonlijk contact met je medewerkers altijd mogelijk is, maak je het verschil. Mensen willen persoonlijke aandacht en willen erkend en herkend worden. Technologie speelt daarin een grote rol.
Ben je benieuwd wat de trends en ontwikkelingen zijn op het gebied van digitale klantinteractie. Spreken deze thema’s jou aan?
- Digitale klantbeleving is het nieuwe normaal
- Digitale selfservice met een menselijke maat
- Het stimuleren van innovatieve veranderkracht
Zorg dan dat je er de 19e online bij bent!
Online event platform
Wij gebruiken een online eventplatform, zodat je als deelnemer naast presentaties ook écht gelegenheid hebt om te netwerken (via korte speeddate-sessies) en demonstraties kunt bijwonen (bij online stands).
