We leven in het tijdperk van de klant! De ervaring die jij je klant geeft, bepaalt of het jouw klant wordt, óf blijft. Klantbeleving is de meest belangrijke onderscheidende factor, belangrijker dan prijs of product. Wij geloven in een optimale klantbeleving voor alle consumenten en zetten onze kennis en expertise in om dit te realiseren.
Klanten zijn steeds beter geïnformeerd en bepalen zelf wanneer en hoe zij contact zoeken met jullie organisatie. Het voorkeurskanaal verschilt van generatie tot generatie. En dit is er niet één, maar juist een mix van kanalen. Die uiteraard wel naadloos met elkaar geïntegreerd moeten zijn. Daarbij verwacht de klant van vandaag een frictieloze, gepersonaliseerde ervaring zoals hij ondertussen gewend is geworden door organisaties als bijvoorbeeld Coolblue en Bol.com. Bied je dat niet, dan vindt de klant het wel bij de concurrent. Om die optimale klantbeleving te kunnen bieden moet je jouw medewerkers hiertoe in staat stellen.
Nu wordt het tijd om er echt iets mee te gaan doen!
Hoe? Download ons whitepaper ‘Van klantgericht denken naar klantgericht doen’