Veranderingen gaan gigantisch snel en in de wereld van klantcontact is het bijbenen of afhaken. In dit rapport verzamelen we 12 klantcontact trends voor 2022.
Pandemie of geen pandemie: klanten verwachten de beste service én ze zijn bereid meer uit te geven om die te krijgen ook. Is die realiteit te heftig voor je? Dan bestaat de kans dat je het niet redt, hoe hard ook. Maar zij die zich wel aan deze trends in klantenservice kunnen aanpassen, zullen heel erg succesvol zijn.
Veranderingen gaan tegenwoordig snel. De pandemie heeft de noodzaak aan het licht gebracht om in nieuwe technologieën te investeren om aan de massale veranderingen in de verwachtingen van de klantendienst tegemoet te komen. Wat vandaag succesvol is, kan morgen nutteloos zijn. De verwachtingen van klanten houden nooit op, hoe kun je ze als bedrijf bijhouden? Wij hebben 12 trends op het gebied van klantenservice voor je verzameld om je te helpen de komende cruciale ontwikkelingen bij te houden. Je leest ze in ons gratis trendrapport.
Na het lezen van dit rapport weet je:
✓ Welk contactkanaal de komende jaren terrein wint
✓ Hoe je klantcontactafdeling er in 2022 uitziet
✓ Hoe Artificial Intelligence & Machine Learning de klantenservice gaan beïnvloeden
Download het rapport hier