Webinar 15 april om 15.00 uur
Als onderdeel van onze ‘Klantgericht doen’ -webinars is op donderdag 15 april om 15.00 uur ons webinar: ‘De connected customer verwacht een connected company’.
In deze snelle wereld met veel communicatiekanalen, snelle interacties en asynchrone communicatie wordt nu veel gesproken over de ‘connected customer’. Het CX-denken van de afgelopen jaren resulteerde in veel nieuwe functietitels, cultuurprogramma’s en meer outside-in denken. Een goede ontwikkeling, maar hoe zorg je ervoor dat je organisatie er ook echt klaar voor is om de connected customer goed te kunnen bedienen? In plaats van eerst beloftes te doen en verwachtingen te wekken die je uiteindelijk niet waar kunt maken. Wij praten dan ook over de connected company als voorwaarde voor de connected customer.
In dit webinar geeft Rien Brus zijn visie op de ‘connected customer’ en hoe je jouw organisatie in beweging zet naar customer. Rien legt uit dat connected zijn met je customer niet iets is wat je boven op je product doet, maar dat het eigenlijk de essentie en het bestaansrecht is van je organisatie.
Rien is Global Vice President of Customer Strategy bij Aegon en international keynote speaker. Hij begeleidt de Aegon-groep op internationaal niveau in de transformatie van een productgerichte verzekeraar naar een klantgerichte dienstverlener. In praktijk betekent dat hij met zijn team werkt op het snijvlak van Customer Experience en Change Management.
Naast zijn werkzaamheden als Global Vice President Customer Strategy bij Aegon NV, begeleidt Rien af en toe andere bedrijven bij het verbeteren van hun klantgerichtheid en geeft lezingen bij bedrijven, universiteiten en (business) schools in Nederland en voor het Nederlands Marketing Instituut (NIMA).