BIED JIJ EEN TOPSERVICE VOOR JOUW KLANTEN?
Grote kans dat je denkt van wel. Maar is dit ook echt zo? Sydney Brouwer is auteur en spreker op het gebied van klantervaring en legt je uit dat dit niet altijd zo is.
Een van de belangrijkste drijfveren voor een optimale klantervaring is om als organisatie alles te doen het voor je klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken met je te communiceren. Hoe meer inspanning je vraagt van je klant des te minder wordt zijn betrokkenheid. In de praktijk blijkt dit toch vaak een uitdaging.
In onderstaand interview gaan wij in gesprek met Sydney Brouwer. Sydney is auteur en spreker op het gebied van klantbeleving. Als er iemand veel voorbeelden heeft van organisaties die slagen in het verrassen van hun klanten, dan is hij het. Voor ons een mooi aanknopingspunt, want hoe doen zij dat dan? Gebruiken ze allerlei tools of is het een combinatie? Dat laatste is de meest voor de hand liggende. Want ook volgens Sydney is technologie onmisbaar. Maar waarom is het dan zo moeilijk om in die digitale klantenreis verwachtingen te overtreffen? Omdat we vaak het menselijke aspect er helemaal uithalen. Zonde want dit hoeft niet als je slimme technologie voor je laat werken.
Lees hier ons interview met Sydney

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.
Sydney Brouwer