U kent het wel, lange wachttijden. Door een calamiteit of storing zijn er veel mensen die tegelijkertijd uw organisatie willen bereiken. Echter heeft u niet op deze piek gerekend en is ook uw telefooncentrale daar niet op ingericht. Kortom uw organisatie is slecht bereikbaar en klanten raken geïrriteerd, met alle gevolgen van dien.
Klantcontact is nu eenmaal hectisch werk. Op sommige tijden kan het heel druk zijn, op andere dagen minder. Zorg dat u hier op voorbereid bent. Hedendaagse techniek maakt het mogelijk pieken vooraf in te plannen. Bij een eventuele storing of calamiteit kunt u zo direct extra agents of kanalen inschakelen. Niet alleen op kantoor, maar ook werkzaam vanuit huis. Om zo de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren naar de behoefte van de klant. U kunt tevens bellers vooraf de mogelijkheid bieden om de wachttijden te tonen op uw website. Of ze direct aan te bieden om teruggebeld te worden zodra wachttijd te lang wordt.
In deze vlog gaat Peter Jongeneel, Klantcontactspecialist bij Content Guru, hier op in.
Meer informatie
Wilt u weten hoe dit ook efficiënter ingericht kan worden binnen uw organisatie? Neem dan contact met ons op of vraag een vrijblijvende demo aan.