Het zou je maar overkomen... Een grote storing, een product dat wordt teruggehaald, een datalek of faillissement. De kans dat er een incident plaatsvindt is onvoorspelbaar, maar wat we wel weten is dat als het gebeurt de impact gigantisch groot is. … Lees verder
Whitepaper: Reset uw customer service strategie in tijden van disruptie
Al vóór de COVID19-crisis vond meer dan 80% van de klanten dat interacties met serviceafdelingen te lang duurden. Nu wachttijden recordniveaus bereiken, zijn innovatieve manieren nodig om hier iets aan te doen. In dit whitepaper staan vijf … Lees verder
Optimaal klantcontact tijdens piekdrukte
Alles over bereikbaarheid en klanttevredenheid Klanten hebben hoge verwachtingen en zijn sneller geneigd om hun ongenoegen te uiten wanneer ze niet tijdig en correct worden geholpen. Dit is hét moment waarop je het verschil kan maken. Download de … Lees verder
Verkoelgids, voor warme dagen!
Verkoelgids Continuum Nederland Wat zijn wij ontzettend blij met jullie harde werkers! Ondanks deze tropische temperaturen blijven jullie je inzetten en helpen jullie klanten aan de telefoon. De hoge temperaturen duren nu al een lange tijd en … Lees verder
De perfecte klantreis
Dat klinkt natuurlijk geweldig: de perfecte klantreis. Een reis waar je als klant geen frustraties, oponthoud of hindernissen tegenkomt. Dat proces om écht goede ervaringen te leveren aan je klanten wordt steeds vaker een uitdaging. Als … Lees verder
En waar staat jouw klant?
We hebben een hectische tijd achter de rug. Wij van Enghouse Interactive hopen dat u deze onverwachte situatie tot nu toe goed hebt doorstaan en dat u de nieuwe uitdagingen met optimisme tegemoet kan treden. We hebben de afgelopen weken het volgende … Lees verder
Vooral een veilige Vidyo oplossing voor team collaboratie in jouw organisatie
Test Vidyo met een tijdelijke gratis licentie. Het nieuwe normaal wordt: werken van thuis uit en overleggen met klanten, collega's, patiënten, leerlingen op een visuele manier via een videocommunicatieplatform. De crisis heeft ons een spoedcursus … Lees verder
Organiseer je team collaboratie op de meest veilige manier
Het nieuwe normaal is in deze tijden: werken van thuis en via een videocommunicatieplatform ook visueel contact houden met medewerkers, klanten, patiënten, leerlingen, enz. Belangrijk hierbij is veiligheid: hoe veilig zijn de data, de gevoerde … Lees verder
In 10 stappen naar kennismanagement
Kennis delen is voor veel organisaties geen vanzelfsprekendheid. En toch wil je hier als organisatie slim mee omgaan. Kennismanagement is meer dan het op orde hebben van je kennishuishouding. Uiteindelijk gaat het er om dat kennis goed kan worden … Lees verder
Team Knowledge als merk
Hoe positioneer je kennismanagement binnen je organisatie? Werken als kennismanagementprofessional is een uitdagende klus. Niet alles gaat altijd van een leien dakje. Hoe positioneer je kennismanagement goed in jouw organisatie? Als … Lees verder