Hoe is webcare in jouw organisatie georganiseerd? Welke kanalen worden gemonitord, hoe reageert jouw serviceteam op positieve of negatieve feedback en bij welke afdeling hoort webcare eigenlijk? Is het simpelweg een verlenging van de klantenservice … Lees verder
Whitepaper: Hoe haal je het meest uit je Virtuele Assistent?
Werk tot 25% effectiever door tijdrovende klussen uit te besteden aan een Virtuele Assistent! Als ondernemer ben je de hele dag bezig met het optimaal laten functioneren van jouw bedrijf. Administratie bijhouden, verslagen uitwerken, cursussen … Lees verder
De Ultieme Gids voor Digitale Klantbeleving
Veel organisaties worstelen met het goed op elkaar afstemmen van de offline -en online klantbeleving. Slechts 15% van de organisaties in Nederland heeft dit pas echt goed op orde, terwijl wel 89% van de ondernemers klantbeleving als cruciale … Lees verder
5 stappen om webcare te optimaliseren
De tijd dat webcare puur een vorm van klantenservice is, ligt ver achter ons. Sociale media zijn niet meer weg te denken uit ons tijdperk en er liggen kansen voor marketing, sales en service voor het oprapen. De afdeling webcare is de oren en ogen … Lees verder
E-commerce Klantenservice Gids 2019
Klantenservice blijft een constante uitdaging voor iedere e-commerce ondernemer. De zoektocht naar het beste servicemodel eindigt nooit. Wat willen uw klanten? Data lijkt de sleutel om beter in kaart te brengen waar behoefte aan is. Het legt bewijzen … Lees verder
Actiegerichte inzichten door duiding te geven aan data
Als professional op het gebied van marketing, PR en woordvoering ben je continu op zoek naar inzichten waarmee je je strategie en uitvoering naar een hoger niveau kunt tillen. Data is het nieuwe goud, en met een reden: Uit data kunnen we een berg aan … Lees verder
Gratis whitepaper: Alle ins en outs over chatbots voor jouw organisatie!
Slimme chatbots zijn niet langer alleen geschikt voor grotere organisaties, maar bieden ook meerwaarde voor het MKB. Naast een hogere klanttevredenheid leidt de toepassing van bots tot meer efficiëntie, lagere kosten en verhoogde … Lees verder
Whitepaper: Customer Experience trends in de Retail.
CX Retail Trends Waarom de retail klaar is voor een revolutie. In deze whitepaper brengen onze retail-experts de nieuwste trends in de markt onder de aandacht en leggen uit hoe je optimaal kunt profiteren van alleen maar versnellende digitale … Lees verder
Klantenservice Gids 2018 retail & e-commerce
Trends, cijfers en benchmarks voor klantcontact binnen retail & e-commerce. Uit recente studies is gebleken dat de overgrote meerderheid van klanten, wereldwijd, de klantenservice belangrijk of zeer belangrijk vinden tijdens een online aankoop. … Lees verder
Checklist Europese Privacyverordening
Voor jou, als manager van een organisatie met klanten, is het nu urgent je juridische en privacy zaken goed te regelen. OP 25 mei 2018 nemen we afscheid van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Vanaf deze datum moeten organisaties voldoen aan de … Lees verder