Wilt u inzicht en handvatten naar een optimale vorm van klantherkenning voor uw organisatie? Bewustwording en probleemherkenning is noodzakelijk. Het begint primair met de vraag: ‘Hoe urgent is klantherkenning voor alle afdelingen van mijn … Lees verder
ViPcom stapt met Mtel in cloud contact center dienstverlening
Mtel en ViPcom zijn een strategisch partnership aangegaan. Met de samenwerking heeft ViPcom de mogelijkheid om het volledige cloud communicatie portfolio van Mtel aan haar klanten aan te bieden. Achtergrond Van oudsher wordt de contact center … Lees verder
Laten we kennis maken!
Hoe blijf je bij met alle trends & ontwikkelingen? De ontwikkelingen in bijna elk vakgebied gaan razendsnel. Net als je denkt dat je een beetje weet hoe dingen werken en je ervaring hebt opgebouwd dienen nieuwe ontwikkelingen zich alweer aan. … Lees verder
VANAD Group in actie voor KWF
Van 15 tot en met 27 februari 2016 neemt VANAD Group deel aan de Plantronics Team Trophy om de activiteiten van KWF kankerbestrijding te ondersteunen, het goede doel van dit jaar. Bas Berntsen, projectmanager bij VANAD Group: "We zijn … Lees verder
Frost and Sullivan: When the Contact Center Meets CRM
Leer met deze infographic van Frost & Sullivan hoe de integratie van Contact Center en CRM-oplossingen kan helpen bij het optimaliseren van de ervaringen van uw klanten. Een stap verder in het optimaal beheren van de Customer Journeys. Bekijk … Lees verder
De toekomst van marketing in Nederland
In het kader van ons onderzoek naar de actuele en toekomstige toestand van digitale marketing nodigen we alle marketeers uit voor deze kort durende enquête. Ontvang een Amazon gift card na het invullen van deze enquête. Klik hier om naar de … Lees verder
Ooit afgevraagd waarom Salesforce zo snel groeit?
De wereld is veranderd, er is een tijdperk aangebroken van connectiviteit en digitale transformatie. Salesforce is ’s werelds nummer één CRM aanbieder en groeit ongelofelijk snel. Jaarlijks groeit Salesforce wereldwijd met 30% en breidt continu hun … Lees verder
Het net even anders doen…… Klantbeleving maakt het verschil
Het winkelgebied wat het meest lijkt op het gemiddelde winkelgebied in Nederland, ligt in Friesland. En wel in Drachten, volgens het onderzoeksbureau wat het RTL-Nieuws heeft geraadpleegd. Gemiddeld in modewinkels, horeca-ondernemingen, diensten … Lees verder
post hbo opleiding Workforce Management
Sta jij in de startblokken om aan jouw post hbo opleiding Workforce Management / personeelsplanning te beginnen? We starten op 4 maart. Inschrijven kan nog. Lees meer en bekijk ook interessante referenties. … Lees verder
Salesforce World Tour Amsterdam
Come learn how to connect to your customers in a whole new way Are you ready for a new kind of customer success? Join us for the all-new Salesforce World Tour in Amsterdam on April 14 and see how to connect with your customers in a whole new way. … Lees verder