Prénatal is dé specialist voor zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen en biedt het meest complete en betaalbare assortiment afgestemd op de behoeften van de klant. De klanten van de nummer één bestemming voor (aanstaande) ouders zijn dan ook … Lees verder
Inzicht in uw klantcontact kan eenvoudig zijn
Klant centraal stellen, klantcontact en klanttevredenheid optimaliseren, Customer Experience. Zomaar een paar termen die veel worden genoemd binnen organisaties om weer te geven hoe belangrijk hun klanten zijn. In Nederland alleen al wordt er per … Lees verder
Revolutie in klantcontact voor netbeheerders
VANAD Engage en Alphacomm slaan de handen ineen om de klantcontactstrategie van netbeheerders te optimaliseren. Zij hebben een aanpak ontwikkeld die netbeheerders helpt bij een efficiënter serviceproces. Het resultaat is een hogere klanttevredenheid … Lees verder
Wat zijn de kosten van cloud contact centers vergeleken met on-premise contact centers?
De markt voor cloud software is flink aan het groeien. De zakelijke markt is klaar voor Software as a Service (SaaS) oplossingen. De cloud markt zal volgens Gartner in 2016 met 16% groeien. Als belangrijkste reden geven CIO’s de flexibiliteit en … Lees verder
Optimale bereikbaarheid van Moneyou mag niet ontbreken
MoneYou is een online financiële dienstverlener die er naar streeft duidelijke producten op eenvoudige wijze aan te bieden. Ze willen dat mensen die hun financiële zaken zelf willen en kunnen regelen, in staat stellen dit te doen. De doelstelling … Lees verder
In gesprek met G4S: “Bereikbaarheid is betrouwbaarheid”
G4S Cash Solutions is een mondiale speler op het gebied van waardelogistiek. Alleen al in Nederland maken hun geldwagens 125.000 stops per maand en bedraagt de omzet zo’n 100 miljoen. Het is onderdeel van G4S, wereldmarktleider in veiligheid en … Lees verder
PlanMen Plannerscafé 8 maart zeer succesvol
Was jij er bij 8 maart op het PlanMen Plannerscafé? Thema zelfroosteren. Bekijk de impressie van deze middag. … Lees verder
Voiceworks en VANAD Aloha bieden omni-channel omgeving voor optimale klantbeleving
VANAD Aloha, leverancier van het gelijknamige cloud contact center platform, en de innovatieve telecomaanbieder Voiceworks zijn een samenwerking aangegaan om organisaties een omni-channel omgeving te bieden voor de cloud based diensten van beide … Lees verder
VANAD Engage zorgt voor optimale bereikbaarheid voor Gemeente Den Haag
11 maart 2016 – VANAD Engage is door de Gemeente Den Haag gekozen als partner om het call center te ondersteunen buiten kantoortijden. Hiermee kan de Gemeente Den Haag tegemoet komen aan de toenemende vragenstroom van bewoners. Het … Lees verder
Work from Home Seminar – 12 april
Work from Home is 'here to stay!' Is uw organisatie er klaar voor? Alles wat u wilt weten over Work from Home, wordt beantwoord tijdens het Learn & Go Work from Home Seminar op dinsdag 12 april aanstaande bij VANAD Group. In twee uur tijd … Lees verder