Thuiswerken is alles behalve nieuw. Denk aan boeren, rietvlechters, kunstenaars en garnalenpellers. Met de komst van het internet is het nog makkelijker geworden om vanuit huis te werken. Of je nu voor of tegen thuiswerken bent, aan de techniek zal … Lees verder
Cannock Chase kiest contact center oplossing Mtel
Cannock Chase maakt gebruik van de cloud contact center dienst van klantcontactspecialist Mtel. Met de dienst Online Contact Center (OCC) van Mtel heeft het contact center van Cannock Chase alle gewenste functionaliteiten om de klant nu en in de … Lees verder
De psychologie van het online beïnvloeden; gratis clinic op 20 mei
Graag nodigen wij u uit voor de clinic De psychologie van het online beïnvloeden door de online specialist in ‘persuasion’ Martin van Kranenburg. De clinic wordt gehouden op vrijdagmiddag 20 mei 2016 van 13.00 - 15.00 uur bij Beeckestijn Business … Lees verder
Nog maar 10 wachtenden….
In ons vorige blog hebben we de frustratie van lange wachttijden en de eerste stap naar optimaal klantcontact beschreven. In deze blog gaan we in op de volgende stap. Nog maar 10 wachtenden voor u…. We zijn op de goede weg. In deze uitleg heeft … Lees verder
Sessie PlanMen en ININ tijdens Multichannel
Tijdens de Multichannel verzorgt PlanMen in samenwerking met ININ een inspirerende sessie. Planning en strategische beslissingen voor uw contact center personeel; een kristallen bol of een toegespitste software tool op basis van simulatie? … Lees verder
Mtel Webinar: On-premise vs cloud contact center
In één uur bent u volledig op de hoogte Veel organisaties overwegen om de contact center omgeving vanuit de cloud af te nemen. Dit in plaats van te investeren in hardware en/of software of kostbare upgrades daarvan. Wat zijn de belangrijkste … Lees verder
Neelie Kroes opent Girlsday 2016 op World Tour Amsterdam
StartupDelta Special Envoy Neelie Kroes geeft op donderdag 14 april in aanwezigheid van zestig meisjes het startschot voor Girlsday 2016 tijdens de Salesforce World Tour Amsterdam in de RAI. Girlsday is één van de activiteiten van VHTO om meisjes te … Lees verder
4 stappen naar een klantenservice die méér is dan een verplicht nummer
Klant is koning. Dat riepen we al een tijdje, maar inmiddels is het ook echt zo. De klant bepaalt en heeft meer macht, kennis en handelingsvrijheid dan ooit tevoren. En beschikt over de middelen en de wil om die macht ook te gebruiken. Het draait dus … Lees verder
Er zijn nog 15 wachtenden voor u….
Hoe vaak komt het voor. U bent op zoek naar informatie en u heeft overal al gezocht. Op de website van de leverancier of van het desbetreffende merk of op verschillende fora. ‘Google was not your friend’. U heeft het nagevraagd bij vrienden, … Lees verder
Ken jij het juiste profiel van een planner?
Volgens Wikipedia is een planner iemand die aan de hand van een doel, de beoogde activiteiten bepaalt die ondernomen moeten worden, binnen welk tijdspad. Daarbij maakt hij of zij altijd een inschatting van de waarschijnlijkheid van het behalen van … Lees verder