Graag nodigt Beeckestijn Business School u uit voor de clinic De psychologie van het online beïnvloeden door de online specialist in ‘persuasion’ Martin van Kranenburg. De clinic wordt gehouden op vrijdagmiddag 20 mei 2016 van 13.00 - 15.00 uur bij … Lees verder
Hoe de Customer Service verandert in 2016
In dit artikel wordt ingegaan op de drie ‘technieken’ die invloed gaan uitoefenen op de communicatie met organisaties en hun customer service. NFC NFC staat voor Near Field Communication. Door middel van NFC kunnen snel en contactloos gegevens … Lees verder
5 voordelen van live chat op jouw website
Live chat op websites. Je ziet het meer en meer. En met reden! Het is verbazend hoeveel impact live chat heeft op zowel de klantenservice als de sales performance. Hier zijn 5 redenen waarom wij denken dat het een essentiële online tool is. 1. … Lees verder
AVG verbetert support dankzij inzet community
AVG, The Online Security Company, is een belangrijke, in Amsterdam gevestigde speler op het gebied van online informatiebeveiliging. Het beursgenoteerde bedrijf (NYSE:AVG) beveiligt en beschermt apparaten, data en mensen tegen een reeks van … Lees verder
Al 8 keer op rij Kampioen in Gartner’s CRM Customer Engagement Center Magic Quadrant
Je hebt winnaars en winnaars. En gedoodverfde winnaars die toch verliezers blijken te worden. Ajax weet er na dit weekend alles van… Vooral gedoodverfde winnaars hebben het namelijk nog wel eens moeilijk de waar te maken. Toch is het Salesforce … Lees verder
Wat zijn de voordelen van een cloud omgeving voor de klantcontact manager?
Bedrijven willen snel inspelen op de veranderende klantwensen en dit vergt veel van het klant contact center. Tegenwoordig willen klanten proactief geïnformeerd worden en daarnaast persoonlijk benaderd worden. Dit kost veel tijd en geld voor … Lees verder
Customer Service en het Internet of Things
Verandering van spijs doet eten. Een oud gezegde, maar een waarheid als een koe. Verandering is goed. Zonder verandering zou iedereen nog in een berenvel rondlopen. Ook in customer service is er veel veranderd. Het staat nu voor de grootste … Lees verder
Personeelsplanning voor musea
Drie partijen hebben de handen ineengeslagen om optimale dienstverlening te kunnen bieden ten aanzien van personeelsplanning voor musea. De kracht van musea zit in passie. Krachtige passie die zich vertaalt in verfijnde tentoonstellingen. Wij … Lees verder
Zelfsturing – Evolutie of hype?
Wat komt er kijken bij een zelforganisatie? Wanneer kies je voor volledige zelfsturing en wanneer voor beperkt zelfroosteren? Het maakt eigenlijk niet uit om welke vorm van ‘zelfregie’ het gaat. Wat zijn jouw drijfveren? De antwoorden hierop zijn … Lees verder
Het Bouwen en Beschermen van uw Persoonlijke Reputatie: gratis clinic op 20 mei
Zo managet u een persoonlijk merk! Graag nodigen wij u uit voor de clinic en boekpresentatie ‘Het Bouwen en Beschermen van uw Persoonlijke Reputatie’ door Frank Peters op vrijdagochtend 20 mei 2016 van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn Business … Lees verder