
novomind
novomind ontwikkelt intelligente oplossingen voor klantendiensten en e-commerce sinds 1999.
novomind iAGENT is een innovatieve customer service software voor optimaal multi-channel management. Dit zijn een aantal van de modules:
Meer informatie »
novomind iAGENT is een innovatieve customer service software voor optimaal multi-channel management. Dit zijn een aantal van de modules:
- Mail: professioneel mail management v...

Ocaro
Wij zijn er om jou te helpen met het realiseren van klantcontact dat beter, leuker en mooier is.
Dat doen we met online en klassikale trainingen in vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling voor medewerkers en teamleiders. Voor het versterken van coachvaardigheden bieden wij de leergang W...
Meer informatie »
Dat doen we met online en klassikale trainingen in vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling voor medewerkers en teamleiders. Voor het versterken van coachvaardigheden bieden wij de leergang W...

Odigo
Odigo provides Contact Centre as a Service (CCaaS) solutions that facilitate communication between large organisations and individuals using a global omnichannel management platform. Odigo enables brands to connect through the crucial human element of interaction, while taking full advantage of the ...
Meer informatie »

Parley
Parley is een secure messaging oplossing waarmee je veilig communiceert met klanten. Alle berichten zijn versleuteld, waardoor je zonder problemen gevoelige informatie deelt. Naast berichten kun je met Parley ook bijlagen versturen. Zo kun je de volledige vraag afhandelen in messaging.
...
Meer informatie »
...

Pega
Al meer dan 35 jaar maakt Pegasystems digitale transformatie mogelijk bij de meest toonaangevende organisaties ter wereld.
Klantcontact wordt in de digitale samenleving steeds belangrijker en speelt zich ook steeds meer digitaal en 24/7 af. De klant bepaalt daarbij zowel het tijdstip als ...
Meer informatie »
Klantcontact wordt in de digitale samenleving steeds belangrijker en speelt zich ook steeds meer digitaal en 24/7 af. De klant bepaalt daarbij zowel het tijdstip als ...

Pegamento
Het goed automatiseren van klantprocessen bespaart tijd en verhoogt klanttevredenheid
Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA), Artificial Intelligence (AI) en Customer Experience Management (CEM) en richt zich op het optimaliseren van ...
Meer informatie »
Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA), Artificial Intelligence (AI) en Customer Experience Management (CEM) en richt zich op het optimaliseren van ...

Polly.help
Polly.help, Altijd het juiste antwoord!
De Kennismanagement software van Polly.help beantwoordt interne vragen, maar ook die van je klanten over alle kanalen met gemak! Organiseer je kennis in één kennisbank of juist meerdere kennisbanken. Meer merken of talen is geen probleem voor Poll...
Meer informatie »
De Kennismanagement software van Polly.help beantwoordt interne vragen, maar ook die van je klanten over alle kanalen met gemak! Organiseer je kennis in één kennisbank of juist meerdere kennisbanken. Meer merken of talen is geen probleem voor Poll...

Puzzel
Puzzel is de toonaangevende Europese leverancier van cloud contact center oplossingen. Elke dag gebruiken meer dan 1.100 organisaties in 40 landen onze software om slimme klantervaringen te bieden. Hierbij combineren we de krachten van mensen en technologie om klanten efficiënt, effectief en met ee...
Meer informatie »

Quality Contacts
Bij Quality Contacts staat het gesprek centraal. Over de telefoon, op straat, middels chat en mail, via sociale media en per post. Quality Contacts heeft namens u, contact met iedereen die voor u belangrijk is.
Potentiële klanten benaderen, donateurs werven, uw servicedesk beheren; u k...
Meer informatie »
Potentiële klanten benaderen, donateurs werven, uw servicedesk beheren; u k...

RIFF
Waar elk contact telt
RIFF is dé partner voor hoogwaardige klantcommunicatie. Wij combineren menselijke empathie met digitale innovatie om organisaties te ondersteunen in elke fase van de klantreis—van crisiscommunicatie tot dagelijkse service. Altijd in balans: “Be Digital,...
Meer informatie »
RIFF is dé partner voor hoogwaardige klantcommunicatie. Wij combineren menselijke empathie met digitale innovatie om organisaties te ondersteunen in elke fase van de klantreis—van crisiscommunicatie tot dagelijkse service. Altijd in balans: “Be Digital,...