Wilt u inzicht en handvatten naar een optimale vorm van klantherkenning voor uw organisatie? Bewustwording en probleemherkenning is noodzakelijk. Het begint primair met de vraag: ‘Hoe urgent is klantherkenning voor alle afdelingen van mijn … Lees verder
Klantenservice: Van Kostenpost naar Moneymaker
Optimale klantbeleving is een belangrijke differentiator ten opzichte van concurrenten. Snelle, persoonlijke en effectieve service dragen bij aan de winstgevendheid van ondernemingen. Dit uit zich in loyale klanten, verhoogde winst en een positief … Lees verder
Lead-generation – in tien stappen naar betere leads en een hogere conversie
Wilt u: meer inzicht in behoeften van klanten en prospects en de vragen waarmee zij zitten; meer inzicht in de kooprijpheid van een lead; de conversie van lead naar klant verhogen; de salescyclus verkorten? Lees dan verder hoe u deze … Lees verder
Whitepaper ‘Segmentatie Succes: in 10 stappen succesvol segmenteren’
Segmentatie is een van de meest toegepaste marketingtools; er zijn maar weinig bedrijven die hun markt niét segmenteren. In de praktijk blijkt echter dat er bij segmentatietrajecten tal van hobbels op de weg liggen. De knelpunten zitten met name bij … Lees verder
Klantcontactmodel – De weg naar onderscheidend klantcontact
Onderscheidend klantcontact moet gebaseerd zijn op een gestructureerd proces, ondersteund met slimme communicatieoplossingen. Dit is een samenspel tussen het contactcenter, de marketing afdeling en ICT in een partnership met uw leveranciers. Het Mtel … Lees verder
Grip op krimp door innovatief plannen
Wij zorgen ervoor dat u grip krijgt op uw grootste uitgaven, namelijk de inzet van uw medewerkers. Wij geven inzicht in onze visie op de krimp, gezien vanuit het perspectief van de personeelsplanning door innovatief plannen. Het werken in het … Lees verder
Whitepaper ‘Channels, content en communities; start uw eigen kanaal’
Earned, paid en owned media, als marketeer bent u op zoek naar de juiste combinatie van deze drie. Wanneer is het slim om uw eigen kanaal te starten? Aan welke doelstelling zou dat eigen kanaal dan kunnen bijdragen? En hoe pakt u dat eigenlijk aan, … Lees verder
Trends in klantcontact
Hoe een bedrijf omgaat met klanten, is van grote invloed op de ervaring van de klant. Van een oriëntatiefase, het aankoopproces tot het gebruik van producten of diensten: de reis die een klant aflegt beoordeelt hij vanuit zijn eigen … Lees verder
Marketing Intelligence & Customer Insight Strategie
U hoort en leest het bijna overal: Marketing Intelligence, big data, customer insight. Maar wat is het nu eigenlijk? En wat moet u ermee als professional? In dit whitepaper geven we een korte toelichting op de verschillen tussen marketing … Lees verder
De 6 digital marketingtrends voor 2015
In het whitepaper 'De 6 belangrijkste digital marketingtrends 2015' wordt ingegaan op de 6 belangrijkste trends op het gebied van digital en online marketing voor 2015. Trends en ontwikkelingen die zeker uw aandacht verdienen. De trends die … Lees verder