Over digitaal talent, data, customer centricity en algoritmes Uit de vele studies naar marketingtrends die we de afgelopen periode zagen, maken we in ieder geval op dat het marketingvakgebied volop in ontwikkeling is en absoluut niet stilstaat. Wat … Lees verder
Grip op je klant, nu en in de toekomst
"We hebben de data, technologie en middelen tot onze beschikking. Het is nu zaak om hierin passende keuzes te maken en kansen te benutten." Toekomstbestendig klantcontact Het accent in klantcontact ligt op de Customer Experience. Dit … Lees verder
Whitepaper ‘De bouwstenen van een Digitale Marketing en Social Media Strategie’
Veel marketeers en organisaties zijn bezig social en digitale media te integreren in hun plannen. Sommige organisaties zijn bezig met aparte strategieën en plannen om optimaal gebruik te maken van deze nieuwe media. In dit whitepaper geven we u graag … Lees verder
De optimale vorm van klantherkenning
Wilt u inzicht en handvatten naar een optimale vorm van klantherkenning voor uw organisatie? Bewustwording en probleemherkenning is noodzakelijk. Het begint primair met de vraag: ‘Hoe urgent is klantherkenning voor alle afdelingen van mijn … Lees verder
Klantenservice: Van Kostenpost naar Moneymaker
Optimale klantbeleving is een belangrijke differentiator ten opzichte van concurrenten. Snelle, persoonlijke en effectieve service dragen bij aan de winstgevendheid van ondernemingen. Dit uit zich in loyale klanten, verhoogde winst en een positief … Lees verder
Lead-generation – in tien stappen naar betere leads en een hogere conversie
Wilt u: meer inzicht in behoeften van klanten en prospects en de vragen waarmee zij zitten; meer inzicht in de kooprijpheid van een lead; de conversie van lead naar klant verhogen; de salescyclus verkorten? Lees dan verder hoe u deze … Lees verder
Whitepaper ‘Segmentatie Succes: in 10 stappen succesvol segmenteren’
Segmentatie is een van de meest toegepaste marketingtools; er zijn maar weinig bedrijven die hun markt niét segmenteren. In de praktijk blijkt echter dat er bij segmentatietrajecten tal van hobbels op de weg liggen. De knelpunten zitten met name bij … Lees verder
Klantcontactmodel – De weg naar onderscheidend klantcontact
Onderscheidend klantcontact moet gebaseerd zijn op een gestructureerd proces, ondersteund met slimme communicatieoplossingen. Dit is een samenspel tussen het contactcenter, de marketing afdeling en ICT in een partnership met uw leveranciers. Het Mtel … Lees verder
Grip op krimp door innovatief plannen
Wij zorgen ervoor dat u grip krijgt op uw grootste uitgaven, namelijk de inzet van uw medewerkers. Wij geven inzicht in onze visie op de krimp, gezien vanuit het perspectief van de personeelsplanning door innovatief plannen. Het werken in het … Lees verder
Whitepaper ‘Channels, content en communities; start uw eigen kanaal’
Earned, paid en owned media, als marketeer bent u op zoek naar de juiste combinatie van deze drie. Wanneer is het slim om uw eigen kanaal te starten? Aan welke doelstelling zou dat eigen kanaal dan kunnen bijdragen? En hoe pakt u dat eigenlijk aan, … Lees verder