Whitepaper: klantcontact insourcen of outsourcen? Is er een ‘gap’ tussen de huidige capaciteit van jouw organisatie en de capaciteit die nodig is om de doelstellingen te behalen? Of wil je UITBLINKEN in customer experience maar is dit niet core … Lees verder
Hoe de juiste balans vinden tussen mens en machine?
De beste contact centers zetten chatbots in voor de meest datagestuurde taken, zodoende werklast te verdelen en het inzetten van de live agent zo efficiënt mogelijk te maken. Maar er zijn grenzen aan de mogelijkheden van technologie en zeker ook … Lees verder
Kennismanagement: Altijd in beweging
Kennismanagement: Altijd in beweging "87% van de mensen start hun zoektocht naar een antwoord online" Klanten worden steeds mondiger en willen vaak precies weten hoe het zit. Zij stellen kritische vragen en verwachten daar een betrouwbaar antwoord … Lees verder
Social media engagement: hoe verbeter je via social media de beleving van bezoekers?
Wat is de impact van social media op de beleving van toeristen? En hoe speel je hier als organisatie op in? Deze vragen staan centraal in deze uitgebreide whitepaper van RIFF. In 23 pagina’s volgen we de journey van een moderne bezoeker, en de rol … Lees verder
Whitepaper Overzees outsourcen
Praktische tips over Overzees Outsourcen Wanneer is mijn businesscase succesvol, welke leverancier kies ik, welke voorbereidingen zijn nodig, hoe zorg ik voor een goede overdracht van de taken, hoe kan ik het team op afstand het beste aansturen … Lees verder
Burgemeester Bruls van Nijmegen opent nieuwste Webhelp vestiging in Nederland
Vrijdag 19 april 2019 heeft Burgemeester Hubert Bruls van Nijmegen de nieuwste vestiging van Webhelp Nederland geopend. Een mooie uitbreiding in het unieke FiftyTwoDegrees gebouw in het hartje van het kennisinnovatiecentrum van de … Lees verder
Whitepaper: Hoe haal je het meest uit je Virtuele Assistent?
Werk tot 25% effectiever door tijdrovende klussen uit te besteden aan een Virtuele Assistent! Als ondernemer ben je de hele dag bezig met het optimaal laten functioneren van jouw bedrijf. Administratie bijhouden, verslagen uitwerken, cursussen … Lees verder
De Ultieme Gids voor Digitale Klantbeleving
Veel organisaties worstelen met het goed op elkaar afstemmen van de offline -en online klantbeleving. Slechts 15% van de organisaties in Nederland heeft dit pas echt goed op orde, terwijl wel 89% van de ondernemers klantbeleving als cruciale … Lees verder
E-commerce Klantenservice Gids 2019
Klantenservice blijft een constante uitdaging voor iedere e-commerce ondernemer. De zoektocht naar het beste servicemodel eindigt nooit. Wat willen uw klanten? Data lijkt de sleutel om beter in kaart te brengen waar behoefte aan is. Het legt bewijzen … Lees verder
Klantenservice Gids 2018 retail & e-commerce
Trends, cijfers en benchmarks voor klantcontact binnen retail & e-commerce. Uit recente studies is gebleken dat de overgrote meerderheid van klanten, wereldwijd, de klantenservice belangrijk of zeer belangrijk vinden tijdens een online aankoop. … Lees verder