Dankzij de flexibiliteit van de tool om verschillende touchpoints te meten kunnen we in de customer journey snel detecteren wat er bij de klant leeft en welke acties we moeten ondernemen. Sophie Lambrechts, Manager Customer … Lees verder
Klantenservice uitbesteden: wanneer werkt het wel en wanneer dus niet?
Wanneer werkt het uitbesteden van klantcontact wel en wanneer niet? Waarom besteden veel organisaties klantcontact uit? Wat zijn de belangrijkste motivatoren en wanneer werkt het uitbesteden wel en wanneer werkt het niet? In deze whitepaper … Lees verder
Zo haal je uit een negatieve ervaring een trouwe klant
Drie tips voor de beste klantbeleving Haal meer uit customer service en creëer de perfecte klantbeleving op een negatief moment. Ontdek welke kansen hier voor jouw organisatie liggen en ga zelf aan de slag! Download het e-book en krijg … Lees verder
Gericht je diensten verbeteren dankzij klantfeedback
Klantfeedback is het middel bij uitstek om je diensten te optimaliseren op een klantgerichte manier. Bedrijven verspillen erg vaak tijd en middelen aan de verkeerde diensten, omdat ze niet weten wat hun klant echt wil en verwacht. Feedback kan je … Lees verder
Slim en gericht je klantenservice verbeteren met Speech Analytics
Hoe is het toch mogelijk dat de gesprekken van de klantenservice steeds langer duren? Saskia, de klantenservicemanager van hippelaarzen.com, zit met haar handen in het haar. Dagelijks ziet zij de gemiddelde afhandeltijd op de klantenservice … Lees verder
Zo lever jij de beste service in ongewone tijden – download de paper met tips & tricks
De eindejaarsdrukte is voorbij, maar door het Coronavirus wordt er nog steeds meer dan ooit online geshopt. Hoe mooi is het als jij het beter kunt doen dan de rest? De kans dat er iets mis gaat is groter wanneer het aantal online bestellingen … Lees verder
Work From Home – The Autumn Edition
CGS Reachout - Herfst 2020 - Work From Home Gids We beseffen ons heel goed, dat niet iedereen zelf zou kiezen om volledig thuis te werken en we waarderen jullie inzet en harde werken enorm! Met z’n allen houden we de business … Lees verder
Klantcontact massaal vanuit huis
De zoektocht naar het ideale werkmodel Voordat corona de wereld overspoelde, werd er bij Webhelp in Nederland niet op grote schaal thuisgewerkt. Al waren de plannen er wel voor dit jaar. Webhelp omarmt het thuiswerken en gaat niet meer terug … Lees verder
Voorbereiden op een calamiteit, kan dat?
Het zou je maar overkomen... Een grote storing, een product dat wordt teruggehaald, een datalek of faillissement. De kans dat er een incident plaatsvindt is onvoorspelbaar, maar wat we wel weten is dat als het gebeurt de impact gigantisch groot is. … Lees verder
Whitepaper: Reset uw customer service strategie in tijden van disruptie
Al vóór de COVID19-crisis vond meer dan 80% van de klanten dat interacties met serviceafdelingen te lang duurden. Nu wachttijden recordniveaus bereiken, zijn innovatieve manieren nodig om hier iets aan te doen. In dit whitepaper staan vijf … Lees verder