Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het PureCloud-platform uit met PureCloud Voice, waarmee klanten vanuit de PureCloud-omgeving zelf telefoonnummers kunnen kopen en … Lees verder
Kärcher groeit met klantenservicedata
Het doel van Kärcher is een 9+ organisatie worden. In 2014 werd de Nederlandse vestiging een zelfstandige organisatie. Gestart met alleen een telefooncentrale, zonder managementinformatie over bellers en medewerkers. Kärcher heeft gekozen voor het … Lees verder
Genesys kiest voor ervaren nieuwe CEO
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel oplossingen voor customer experience en contact centers, stelt per direct Tony Bates aan als nieuwe CEO. Hij volgt Paul Segre op die voorzitter van de Raad van Bestuur wordt van het bedrijf. … Lees verder
Podcast over werkgeluk bij Alembo Suriname
In deze podcast interviewt Lucas Swennen van HappinessBureau, Eline Verhek, operationeel directeur Alembo Suriname over 'werkgeluk'. Alembo investeert in werkgeluk wat zich uit in positieve resultaten. Zoals een hoge medewerkersbetrokkenheid (>8) … Lees verder
((( ON AIR ))) Podcast over conversational service, de “praatpalen”
In deze podcast: Erik de Gier interviewt Arjan van Hessen van Telecats en Universiteit Twente over "praatpalen". In Nederland zal, net als in de USA, het percentage huishoudens dat een praatpaal heeft binnen een paar jaar de 30% … Lees verder
Hoe train je een trainer?
Voordat je bij VANAD aan de slag gaat, wordt iedereen getraind in onze VANAD Academy door Certified VANAD Academy trainers. Dit doen we met klassikale trainingssessies, maar ook door e-learning leerpaden en individuele onboarding programma's. Hierbij … Lees verder
Clinic: Customer Data Platforms, het antwoord voor marketeers?
Marketeers hebben vandaag de dag meer data ter beschikking dan ooit, maar worstelen om deze te combineren tot een volledig 360 graden klantbeeld. Customer data platforms (CDP) beloven dit probleem voor marketeers gemakkelijk op te … Lees verder
Clinic: online personalisatie in de praktijk
Online personalisatie is dé volgende stap voor marketeers en ondernemers die meer uit hun (mobiele) website willen halen. De techniek is er klaar voor om de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon te communiceren. De tools … Lees verder
Slechts 8% van alle Nederlandse organisaties denkt bij alles aan de klant
Daar is ie dan, de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019! Voor het tweede jaar op rij heeft Blauw in kaart gebracht hoe het staat met de klantgedrevenheid van Nederlandse organisaties. Tip van de sluier: we zijn op de goede weg, maar toch is pas … Lees verder
Hoe maak je de juiste kanaalkeuze(s)?
Welke kanalen kies je, met welk doel en waarom? Op woensdag 17 april waren wij host tijdens de KSF Expertsessie voor zo’n 40 branchegenoten. Zij lieten zich inspireren door Gaby Anink, Multichannelmanager bij Het Kadaster, en Ankie Straathof, Manager … Lees verder