De klantendienst speelt een cruciale rol voor het succes van een bedrijf. De klantendienst is immers het belangrijkste aanspreekpunt voor de klanten van een bedrijf. De kwaliteit van deze dienst kan dus een directe impact hebben op de tevredenheid en … Lees verder
7 goede redenen om uw werk uit te besteden aan CallFactory Suriname!
Er zijn verschillende redenen om werk uit te besteden. Behalve de prijs, wilt u ervan verzekerd zijn dat uw werkzaamheden correct worden verricht. CallFactory Suriname is een offshore facilitair contactcenter dat gevestigd is in Paramaribo, … Lees verder
Besteed je klantenservice uit aan een contact center
Het beheer van de interacties met je klanten en prospects kan snel moeilijk, duur en tijdrovend worden, ongeacht de grootte, de activiteitensector of de volwassenheid van je bedrijf of organisatie op het vlak van klantenservice. Daarom vertrouwen … Lees verder
Essentiële Tips voor Customer Journey Mapping
Binnen hedendaagse organisaties neemt de relevantie van Customer Journey Mapping toe. Maar wat betekent dit precies? Hoe ga je hiermee aan de slag? En welke waardevolle inzichten zijn er te delen? Laat je leiden door Kees Kerkvliet, de gedreven … Lees verder
NEXT GEN CUSTOMER SERVICE
De (GEN) AI oplossingen zijn het afgelopen jaar continue in het nieuws en de ontwikkelingen gaan enorm snel. Er is elke week wel weer een relevante update! Dit is bijvoorbeeld de nieuwe slimme bril van Meta en Ray-Ban. Zie het als een verlengstuk … Lees verder
Bouw aan loyaliteit door proactieve klantbeleving
Wanneer je meer loyaliteit en betere klantervaringen wil creëren en behouden, is je klantenservice van essentieel belang voor het bieden van gestroomlijnde en persoonlijke service. Een manier om dat te doen is het maken van een switch van reactief … Lees verder
Haal het maximale uit je cloudplatform dankzij continuous improvement
Al talloze contactcenters hebben de overstap gemaakt naar een cloudplatform. Zij profiteren inmiddels van de voordelen op het gebied van innovatie, schaalbaarheid en efficiëntie. Toch zijn er ook nog veel organisaties die huiverig zijn voor een … Lees verder
Een tevreden klant is nog geen loyale klant
In de nieuwe podcast Leiderschap in Customer Experience gaat Daniëlle in gesprek met Robert Nieuwland, CEO van Smartphonehoesjes.nl. Onderwerpen die onder andere aan bod komen zijn hoe je klantcontact schaalbaar maakt zonder in te leveren op … Lees verder
Synergetische Successen: Meten en Verbinden in CX
Jouw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld tijdens een meeslepende clinic over de interactie tussen meetbaarheid en menselijkheid. Samen zullen we stilstaan bij de vraag: "Hoe behouden we onze menselijke benadering in een tijdperk waar … Lees verder
B2B Groei ontketenen met Account-Based Marketing
In de wereld van B2B-marketing zien we een toenemend gebruik van account-based marketingtechnieken om de prestaties op zowel het marketing- als verkoopvlak te verbeteren. Maar hoe ontwikkel je een doeltreffend account-based marketing- en salesplan? … Lees verder