Als een toonaangevende leverancier van cloud contactcenter oplossingen- en CX technologie, heeft Content Guru een aanzienlijke uitbreiding van zijn brain® AI-portfolio aangekondigd. Deze aankondiging omvat nieuwe generatieve AI-diensten en de … Lees verder
De Beeckestijn Visie op Constante Ontwikkeling
Het is feest bij Studio Beeckestijn, want ze hebben de 50ste podcastaflevering bereikt! Om dit te vieren, hebben Hans en Bart Molenaar een speciale editie voorbereid met oprichter Hans Molenaar als eregast. Luister naar het verhaal achter … Lees verder
De Digitale Revolutie van Online Video
Ontdek de online video-revolutie in Studio Beeckestijn met deze nieuwe podcast aflevering! Anne Marie Hazenberg, een video-expert met decennialange ervaring, is onze speciale gast. Samen onderzoeken we de opkomst van verticale video's en de invloed … Lees verder
Dit zijn de CX-verwachtingen van Generatie Z
“Gen Z’ers zijn de klanten van morgen.” Dat schreef Gartner in 2018. Inmiddels zijn we vijf jaar verder en is dit de realiteit. Sterker nog, binnen een paar jaar zal deze generatie samen met de Millennials ongeveer 75 procent van de consumentenmarkt … Lees verder
De Rol van Chatbots in Service Excellence
Tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School staat centraal hoe de klantenserviceafdeling van onschatbare waarde is bij het ontwikkelen van een doeltreffende chatbot. Het proces begint met actief luisteren naar en begrijpen van de werkelijke … Lees verder
De voor- en nadelen van het gebruik van AI in klantenservice
AI, wat staat voor artificial intelligence oftewel kunstmatige intelligentie, heeft de manier waarop bedrijven klantenservice verlenen ingrijpend veranderd. In dit artikel nemen we je mee in opkomst van het gebruik van AI in klantenservice, de voor- … Lees verder
Slimme Inzichten: Google Analytics 4 voor Gevorderden
Voor websitebeheerders en marketeers kan het werken met Google Analytics 4 soms uitdagend zijn. Het kan een puzzel lijken waarvan de stukjes niet altijd even naadloos in elkaar passen, en het interpreteren van gegevens en het vinden van waardevolle … Lees verder
Meertalige klantenservice is geen luxe, het is een noodzaak
Dit gesprek met de CEO van de iKanbi-groep, Daniel Coene, benadrukt het belang van het leveren van klantenservice in de taal van de klant. Daniel Coene deelt ook hoe iKanbi, dankzij zijn strategisch geplaatste contactcenters in België, Marokko en … Lees verder
De Nieuwste Trends in Design Thinking
Design Thinking heeft in de afgelopen jaren aanzienlijk aan populariteit gewonnen en wordt binnen organisaties steeds meer omarmd. En met goede reden: het introduceert een frisse mindset die ons in staat stelt om uitdagingen op een geheel nieuwe … Lees verder
Zo belangrijk is medewerkerstraining voor contactcentersucces
De afgelopen tijd schreven we al een paar blogs over veranderingen in het contactcenter die de efficiëntie ten goede komen. Veranderingen in systemen, tools en processen, stuk voor stuk gericht op het stroomlijnen van de bedrijfsvoering. Hoewel deze … Lees verder