De Voice of the Customer geeft je organisatie een duidelijk beeld van wat klanten willen en nodig hebben van je producten of diensten. Zonder inzicht in de feedback van klanten, vaar je blind en kun je misschien niet leveren wat zij echt verlangen. … Lees verder
Zo haal je het maximale uit digitaal klantcontact
Digitaal klantcontact is de laatste jaren aan een enorme opmars bezig. Steeds meer interacties vinden online plaats. Bijvoorbeeld via apps, websites, sociale media, e-mail en chat. Dat is ook niet zo vreemd: tijdens de coronapandemie was face-to-face … Lees verder
internationale telefonische bereikbaarheid voor grote fashion retailer
Een van de grootste fashion retailers ter wereld is al ruim 15 jaar klant van Sound of Data. Wat ooit begon met het beheren van de telefonische bereikbaarheid voor de Nederlandse klantenservice, is inmiddels uitgegroeid tot een samenwerking voor de … Lees verder
Onderscheid jezelf met een sterk employer brand
Er is een groot personeelstekort in veel verschillende sectoren. Juist in deze tijd heeft het hebben van een sterk employer brand veel voordelen. Mensen zullen sneller voor jou als werkgever kiezen, ze zijn productiever en hebben een lager verzuim. … Lees verder
Performance Max: Google’s nieuwe paradepaardje
De nieuwe campagne soort binnen Google Ads is 'Performance Max'. Misschien heb je het al voorbij zien komen in een trendrapport of blogs over advertising. Het doel van Performance Max is om conversies te realiseren via verschillende … Lees verder
Succesvol werven en behouden van medewerkers in klantcontact vraagt afstemming
Judy van der Hulst, People Director van Webhelp houdt zich bezig met de krappe arbeidsmarkt. Ben je benieuwd hoe Webhelp deze uitdagingen aangaat? In dit interview vertelt Judy er graag meer over. Hoe maak je jullie organisatie … Lees verder
Contentstrategie: Overtuigen in de think fase
In de mid funnel zijn de meeste kansen om jouw bedrijf te laten groeien. Maar hoe optimaliseer je content voor deze funnel? En hoe overtuig je mensen die jouw merk al kennen om het te overwegen? De think fase (mid funnel) verbindt kennen en kopen. … Lees verder
VANAD Engage biedt uniek klantcontact vanuit Turkije
December 2022, Capelle aan den IJssel Engage breidt haar Nederlandse activiteiten in klantcontact uit naar Turkije. Hiervoor is VANAD Engage een partnership aangegaan met Aytac Canbolat, de oprichter van Tulip Elite. Na de start van onze succesvolle … Lees verder
Hybride sourcing van klantcontactmedewerkers
Door de grote tekorten op de arbeidsmarkt is het voor veel organisaties ontzettend lastig om geschikte medewerkers te vinden voor het klantcontactteam. Daar schreven we eerder al een blog over. En omdat de druk in het contactcenter eerder toe- dan … Lees verder
Breng je customer experience strategie naar een hoger niveau
Meerdere organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat customer experience voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk. Het doel van Customer experience management is om een bijzondere en waardevolle … Lees verder