Als we het hebben over klantcontact, hebben we het vaak over inkomende- of uitgaande gesprekken via diverse kanalen die binnen komen op de verkoopafdelingen van organisaties. Maar zeker zo belangrijk zijn de aftersales of support … Lees verder
Klantgerichte strategie en organisatie: de klant staat echt centraal
Een groeiend aantal organisaties en instellingen stelt de klant centraal in de ondernemingsstrategie. De paradox is dat de meeste organisaties denken klantgericht te zijn en dat veel klanten het daar niet mee eens zijn. Klantgerichtheid is geen … Lees verder
Van lokaal naar cloud: zes aandachtspunten voor de overstap
Martin Taylor, directeur van Content Guru, bekijkt de zes aandachtspunten voor de overstap van lokaal naar cloud. Wat wilt u bereiken? Volgens een onlangs door onderzoeksbureau DMG Consulting gehouden enquête in de UK geldt voor circa 80% van … Lees verder
Shop Direct brengt haar customer services activiteiten onder bij Webhelp
Shop Direct, de grootste e-commerce fashion retailer van het Verenigd Koninkrijk, heeft een nieuw samenwerkingsverband aangekondigd met Webhelp. Webhelp UK zal Shop Direct ondersteunen om een online retailer van wereldklasse te worden. De … Lees verder
Telecats lanceert nieuwe Telios ContactCenter Outboundtool
Met de Telios outboundtool van Telecats kunnen de medewerkers van het contactcenter nog efficiënter worden ingezet. Er zijn momenten dat er minder gesprekken binnenkomen op het contactcenter. Met behulp van de outboundtool kunnen beschikbare … Lees verder
Uw planning een uitdaging?
Bij veel bedrijven en instellingen is dat wel degelijk een gedachtegang. Men wordt daarbij niet geremd door enige praktijkkennis. Tel daarbij de halve verhalen op die zij van concullega’s horen en een mislukking is gegarandeerd. Op het eerste oog … Lees verder
4 tips om uw contact center te ontlasten bij een storing
Goed voorbereid bij pieken in uw klantcontact Het overkomt u zelden, maar als het u overkomt heeft het grote gevolgen. In het geval van een storing of een calamiteit ervaart u een enorme piek van het inkomende klantcontact op de klantenservice of … Lees verder
Op weg naar 1100 medewerkers
Met 4 vestigingen in Groningen groeit Transcom Nederland door naar 1100 medewerkers. Door onder andere het opzetten van een gespecialiseerde salesafdeling op één van de locaties in Groningen blijft Transcom zich uitbreiden. Ook de andere projecten … Lees verder
Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant
Amsterdam - Interactive Intelligence is door Gartner voor de zevende opeenvolgende keer in het ‘Leaders quadrant’ geplaatst van het 2015 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure report. Interactive Intelligence is wereldwijd leverancier van … Lees verder
Tele’Train Talent introduceert het SmartCenter concept
Klanten zijn niet alleen mondiger, maar ook veeleisender geworden, zij verwachten een snel en correct antwoord, ongeacht het kanaal. Maar waar te beginnen? Niet iedere organisatie beschikt over de capaciteit, kennis of middelen om de klant optimaal … Lees verder