Dagelijks worstelen bedrijven met het gebruik van servicenummers en hoe zij deze efficiënt in kunnen zetten. Servicenummers worden vaak gebruikt voor het genereren van extra inkomsten, echter zijn klanten niet altijd bereid te betalen voor (0900) … Lees verder
Gartner positioneert Content Guru als Challenger voor Contact-Center-as-a-Service (CCaaS) in West-Europa
Adviesbureau Gartner heeft voor het eerst onderzoek gedaan naar leveranciers van Contact-Center-as-a-Service (CCaaS). In het zogenaamde Magic Quadrant worden de twee grootste markten voor Cloud-contactcenters ter wereld in kaart gebracht. Content … Lees verder
Clinic op 30/10: Managing the customer centric transformation
De building blocks van de transformatie van klantcontact naar customer journey Graag nodigen we u uit op vrijdagmiddag 30 oktober 2015 van 13.00 - 15.00 uur voor een inspirerende Engelstalige clinic over klantcontact, klantervaring en customer … Lees verder
Kom naar de Mtel kennissessie op 9 december
Hoor van René Frijters (Oprichter en Directeur) hoe Knab een hoge klanttevredenheid scoort. Manager R&D Patrick Storms (Mtel) vertelt hoe je omnichannel toepassingen op een goede manier kunt inzetten. Kom daarna in gesprek met Daan Noordeloos hoe … Lees verder
PlanMen Plannerscafé op 10 november
U bent van harte uitgenodigd! Hoe maak ik optimaal gebruik van planningssoftware? Arjen Boersma - Senior consultant PlanMen Datum: dinsdag 10 november 2015 (aanvang om 16.00 uur) Locatie: Nyenrode Business Universiteit, 60Acres gebouw, … Lees verder
Codelogic en Aangetekend Mailen
Exclusieve samenwerking met Steam van Codelogic. Codelogic en Aangetekend Mailen zijn een exclusieve samenwerking aangegaan om een totaalpakket te kunnen leveren aan contactcenters.Verkoop op afstand vraagt om meer flexibiliteit en klantgericht … Lees verder
Klantgericht ondernemen, waarbij klantwaarde en productwaarde centraal staan, ook in 2016
Klantgericht ondernemen in 2016. Hoe gaat u dat aanpakken? Weet u waar u moet beginnen? Steeds meer organisaties hebben CRM op de agenda staan als concept om beter en vooral ook winstgevender met klantmanagement om te gaan. Met de vernieuwde … Lees verder
Efficiënt plannen
Wilt u ook inzicht in de performance van uw organisatie? Dagelijks zijn we met z’n allen druk met het realiseren van de gestelde doelstellingen. Een grote en veel voorkomende valkuil is echter dat doelstellingen niet altijd zuiver of actueel zijn. … Lees verder
Komen tot en profiteren van optimale klantherkenning met de cloud als basis
Klantcontact wordt in de praktijk veelal in één adem genoemd met sales. Logisch, omdat de salesafdeling een groot deel van het klantcontact bewaakt via e-mail, telefonie of chat. Toch zijn er genoeg andere afdelingen binnen een organisatie, denk aan … Lees verder
Start alsnog in november met een opleiding!
Starten met een opleiding kan nog! Ook in november 2015 staan diverse opleidingen bij Beeckestijn Business School gepland. Twijfel niet langer en zet het voornemen om in actie! Door nu in november alsnog te starten begin je 2016 met een voorsprong op … Lees verder