KPN Werkplek, specialist in werkplekoplossingen, heeft besloten om voor haar contactcenter gebruik te maken van de storm Cloud Contact Center oplossing van Content Guru. KPN Werkplek maakt al een aantal jaar gebruik van een cloud-oplossing voor hun … Lees verder
Detron stapt met Mtel in cloud communicatie dienstverlening
Rotterdam, 17 december 2015 Mtel en Detron zijn een strategische samenwerking aangegaan. Met de samenwerking krijgt Detron de mogelijkheid om het volledige cloud communicatie portfolio van Mtel aan haar klanten aan te bieden. De … Lees verder
Xerox laat opdrachtgevers live meekijken op Apple Watch
Amsterdam, 17 december 2015 – Xerox Customer Care EMEA zet de Apple Watch in voor het virtueel aansturen van projectteams. Samen met Interactive Intelligence, leverancier van het communicatieplatform Customer Interaction Center (CIC) waar Xerox … Lees verder
Interactive Intelligence deelt Awards uit aan klanten in Benelux
Amsterdam, 14 december 2015 – Tijdens Interactions Benelux 2015 heeft Interactive Intelligence traditiegetrouw een aantal klanten in het zonnetje gezet. Aan het eind van het grootse Customer Engagement evenement reikten partners van Interactive … Lees verder
Interactive Intelligence krijgt 2015 EMEA Company of the Year in Customer Contact van Frost & Sullivan
Amsterdam, 8 oktober 2015 - Interactive Intelligence, wereldwijd leverancier van software en clouddiensten voor customer engagement, unified communications en samenwerking, heeft van Frost & Sullivan de 2015 EMEA Company of the Year Award in … Lees verder
Interactive Intelligence leider in Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service
Amsterdam, 28 oktober 2015 - Interactive Intelligence, internationaal leverancier van software en clouddiensten voor customer engagement, unified communications en samenwerking, is gepositioneerd als Leader in het Gartner 2015 Magic Quadrant for … Lees verder
Thuiswerken biedt voordelen voor iedereen, ook voor uw klantenservice-medewerkers
Organisaties hebben steeds meer interesse om, naast reguliere medewerkers, ook hun klantenservice-medewerkers thuis te laten werken. Men begint in te zien dat dit kan samengaan met kostenbesparingen en meer flexibiliteit. Hierbij levert het ook … Lees verder
Clinic op 15 jan 2016: Competitor Intelligence; hoe analyseer je competitors?
Wat leert u van uw concurrenten? Graag nodigen wij u uit voor een inspirerende clinic over Competitor Intelligence door Joost Drieman op vrijdag 15 januari 2016 van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. De huidige … Lees verder
Mtel kennissessie: Bomvol inspiratie
De Mtel kennissessie zat weer bomvol inspiratie! Ruim 150 gasten kregen een goedgevuld programma voorgeschoteld over 'klantgericht ondernemen'. Het gesprek ging verder tijdens het buffet en de afsluitende borrel. Hieronder een kort verslag van de … Lees verder
Clinic Service design op 11 december: ontwikkel relevante klantervaringen
Service design als methodiek om relevante klantervaringen te ontwikkelen Graag nodigen wij u uit voor de clinic Service Design door Albert Gast op vrijdagochtend 11 december van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. Een … Lees verder