De laatste jaren vindt er bij veel organisaties een verschuiving plaats van offline naar online activiteiten. Deze trend zien wij ook terug bij onze klanten. In de veranderde markt is het erg belangrijk om in te spelen op de veranderende wensen van … Lees verder
Eerste indruk is bepalend in klantcontact
Elke dag maken we eindeloos veel beslissingen. Sommige beslissingen nemen we bewust en andere weer onbewust. Beslissingen maken we in een split second. Vinden we iets goed of slecht. Zo ook in klantcontact. De eerste indruk is bepalend. Maar hoe ga … Lees verder
Workforce Management van PlanMen
Maak van uw personeelsplanning geen hindernis, maar een springplank naar succes! … Lees verder
Interactive Intelligence en 3Fiftynine bekrachtigen partnership PureCloud
Amsterdam, 15 juni 2016 –Interactive Intelligence, leverancier van cloud services voor customer engagement, communicatie en samenwerking, heeft 3Fiftynine officieel aangesteld als Partner voor PureCloud Engage. Kim de Boer, Regional Sales Director … Lees verder
Onderscheidend klantcontact met het klantcontactmodel
Hoe ver bent u op weg met de inrichting en besturing van uw klantcontactproces? Mtel heeft op basis van jarenlange ervaring een klantcontactmodel ontwikkeld. Hiermee brengt u binnen een uur in kaart waar u staat en welke stappen u nog kunt zetten op … Lees verder
WebRTC en wat betekent dat in klantcontact
Onlangs zijn in het artikel ‘Hoe de Customer Service verandert in 2016’ drie ‘technieken’ besproken die invloed gaan uitoefenen op de communicatie met organisaties en hun customer service. In dit artikel gaan we dieper in op WebRTC en de invloed op … Lees verder
Waarom de retail ‘business-intelligent’ moet zijn…
Historie Vanouds zoekt de retailsector antwoorden op simpele vragen als: Wie zijn mijn beste klanten? Wat moet ik doen om ze te behouden? Hoe krijgen we gelijkwaardige nieuwe klanten? Hoe kunnen we de winstgevendheid per klant verbeteren? … Lees verder
Animatievideo: On-premise vs cloud contact center
De markt voor cloud software is flink aan het groeien. De zakelijke markt is klaar voor Software as a Service (SaaS) oplossingen. De cloud markt zal volgens onderzoek van Gartner in 2016 met 16% groeien. Als belangrijkste reden geven CIO’s de … Lees verder
Sodexo: Hoe volledig klantinzicht bijdraagt aan het versterken van een optimale klantbeleving
Het analyseren van zowel actuele- als historische rapportages voorkomt problemen, omdat knelpunten in het klantcontact tijdig kunnen worden gesignaleerd. Als relevante (management)informatie kan worden ontsloten aan klantcontactmedewerkers ontstaat … Lees verder
Overstappen naar de Cloud? Kies dan multi-tenancy!
Cloud computing is, met mobile en social, wellicht de belangrijkste trend van de afgelopen jaren in bedrijfstechnologie. Steeds meer volwassen bedrijven stappen over op cloudstrategieën om groei te stimuleren. Dankzij cloud computing is het … Lees verder