Amsterdam,13 juli 2016 - Interactive Intelligence Group, wereldwijd leverancier van cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration, stelt Justin Helmig aan als chief marketing officer. Justin Helmig gaat zich … Lees verder
Steven Van Belleghem keynote spreker op Engage European Customer Conference 2016 – Eindhoven – 10 november
Dit is hét moment om uw plek te reserveren voor Engage Europe 2016, onze jaarlijkse Verint klantenconferentie. Een dag boordevol inspiratie, ideeënuitwisseling en relatieopbouw. In aanloop naar Engage kondigen wij de volledige agenda aan met alle … Lees verder
In gesprek met de RBG: “Mensen bellen liever dan dat ze lezen”
De Regionale Belasting Groep in Schiedam int belastingen voor hoogheemraadschappen en gemeentes bij 1,2 miljoen huishoudens. Dit betekent dat er jaarlijks zo’n 2,5 miljoen poststukken de deur uitgaan, die op hun beurt weer veel telefoonverkeer … Lees verder
Online Community Stokke versterkt relatie met retailers
Stokke AS is wereldwijd leverancier van premium baby & kinderproducten als kinderstoelen, kinderwagens, draagzakken, textiel en baby kamermeubelen. Het bedrijf begon in 1932 met de productie van meubilair voor volwassenen. Het eerste product voor … Lees verder
Digitale marketing geen vervanging voor bestaande kanalen
Eén van mijn favoriete discussies in digitale marketing is ‘Zal e-mail ooit vervangen worden door…[vul maar in]’. Of ‘wanneer stoppen bedrijven eindelijk met het gebruik van SMS?’ Maar ook het internet komt al regelmatig aan bod: “Hoe lang duurt het … Lees verder
Innovatie en transformatie zit in iedereen
Het is een mythe dat je creatief moet zijn om innovatief te zijn. De mythe suggereert dat er in de wereld slechts een select groepje uitvinders is, creatieve genieën die elke minuut van elke dag de beste ideeën hebben om ons leven te verbeteren … Lees verder
Proactief klantcontact en optimale klanttevredenheid in de automotive sector
Kunt u alle binnenkomende leads opvolgen? Haalt u er het maximale uit? Het plannen van afspraken en opvolgen van leads gebeurt vaak door een e-mail naar de desbetreffende prospect te sturen. De response op een e-mailing is vaak minimaal. Hoe zorgt u … Lees verder
De vijf slechtste redenen om uw huidige Contact Center-oplossing te behouden
Op een bepaald moment realiseert u dat uw huidige Contact Center-oplossing niet geheel meer voldoet aan de veranderende markt en ontwikkelingen. Huiverig voor de gevolgen van het overstappen naar een nieuw systeem houdt u tegen om eens rond te kijken … Lees verder
“Bedankt voor deze kans!”
Het is december 2014 en Simon maakt zich klaar om naar zijn sollicitatiegesprek bij de VANAD Group te gaan. Hij zal het gesprek hebben met voormalig recruiter Rieneke. Maar wat hij nog niet weet, is dat hij afgewezen zal worden voor de functie waarop … Lees verder
Agile managen: clinic op 16 september 2016
Vergroot de wendbaarheid van uw organisatie en fous op continue verbetering Graag nodigen wij u uit voor de clinic ‘Agile managen’ door Mike Hoogveld op vrijdagochtend 16 september 2016 van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in … Lees verder